Dit maakt Anky alleen maar scherper voor morgen, anders krijgt ze manlief/coachlief weer op haar dak

Het is fijn dat Anky een goed gevoel heeft maar ze moet zelf wel kritisch blijven...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Mag helemaal geen ... voor een wedstrijd. Bovendien, dan is ze straks in China er niet bij omdat ze nummer 3 heeft afgeleverd.
daniella74 schreef:Elessar schreef:Tja, zo blijven er altijd verbeter punten. Als Anky een goed gevoel had over haar rit dan is het toch prima?
Daar is nu dus een discussie over ontstaan tussen het echtpaar
Lovely1 schreef:daniella74 schreef:Mag helemaal geen ... voor een wedstrijd. Bovendien, dan is ze straks in China er niet bij omdat ze nummer 3 heeft afgeleverd.
hahaha...mannen mogen geen ... voor de wedstrijd voor vrouwen schijnt het zelfs bevordelijk te werken
En dan moet Sjef maar een grote knoop in de buurt van zijn dingelding
daniella74 schreef:![]()
Dan is het daar fout gegaan in mijn eigen sportcarriere in de L, ik zette elke keer als ik op zondag wedstrijd had al op donderdag vriendje buiten de deur.
daniella74 schreef:Dan is het daar fout gegaan in mijn eigen sportcarriere in de L, ik zette elke keer als ik op zondag wedstrijd had al op donderdag vriendje buiten de deur.
terorita schreef:ach miss wrijft ie haar vanavond nog is over d'r bolletje..
en zegt ie ach bedoelde het niet zo hoor poepedoepie![]()
Noetanchamon schreef:terorita schreef:ach miss wrijft ie haar vanavond nog is over d'r bolletje..
en zegt ie ach bedoelde het niet zo hoor poepedoepie![]()
*Visualiseert Sjef en Anky![]()
*
Lovely1 schreef:Topsport is hard en zelfs voor iemand die alle medailles al gewonnen heeft dus ook voor Anky. Ik vind Sjef heel eerlijk en zo'n coach moet je hebben geen coach die de schijn voor de buitenwereld ophoud en zegt ik ben reuze tevreden.
Dit maakt Anky alleen maar scherper voor morgen, anders krijgt ze manlief/coachlief weer op haar dakDie hebben vanavond een potje goedmaak...
Het is fijn dat Anky een goed gevoel heeft maar ze moet zelf wel kritisch blijven...
KiWiKo schreef:Pffff, zal gezellig zijn bij het avondeten..................
terorita schreef:tuurlijk hoort een trainer aan te geven wat goed en minder goed gng absoluut...
we hebben het hier over anky meervoudig kampioene..
net bekomenen van de tweede worp bevalling...
alles moet weer een beetje goed gaan hangen en zitten.. dan is
dit al een prima prestatie
MissJ schreef:terorita schreef:tuurlijk hoort een trainer aan te geven wat goed en minder goed gng absoluut...
we hebben het hier over anky meervoudig kampioene..
net bekomenen van de tweede worp bevalling...
alles moet weer een beetje goed gaan hangen en zitten.. dan is
dit al een prima prestatie![]()
![]()
![]()
Ben ik met je eens, maar de vorm is er blijkbaar, en ze hadden afgesproken iets op een bepaalde manier te rijden. Als het daar dan op blijft steken mag je daar imo best wat van zeggen. Denk dat Anky dat ook prima kan hebben.