Maar als je z'on erg hoofdletsel oploopt, had ze bijna zeker weten geen cap op......
Ik hoop voor haar zelf en haar familie dat ze snel weer de oude is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanneh14 schreef:Tja.. Het is nou eenmaal zo dat je te maken hebt met dieren op de manege..
Ik weet dat toen ik zelf mn paarden nog niet had, en ik heel wat uurtjes op de manege omhuppelde, er op een gegeven moment wel eens gevraagd werd of je wat met een bepaalde pony wou doen. Miss is dit wel net zo'n geval..
Puur v ertrouwen dat het meisje (bijvoorbeeld) een pony van het land kon halen.. en dathet meisje dacht van : " ooh, maar die kan ik ook wel rijdend terug rijden"
Dit soort dingen gebeuren vaak genoeg.. en ze gaan vaak genoeg goed.. maar helaas..
(ik zeg overigens niet dat dít het gene is wat is gebeurd, maar zo denk ik dr over.)
Redrumfox schreef:He gadver.. hoop dat dit een wijze les is voor ons allemaal: zelfs als je er maar 1 minuutje op zit kan het mis gaan. Dus draag altijd een cap! Ookal loopt er iemand naast of is het paard moe, een ongeluk zit in een klein hoekje en het blijven dieren.
Ik vind dit erg dom van het meisje, vooral aangezien ze dus al jaren paarden heeft. Zou denken dat je dan wel weet dat het mis kan gaan.