Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miep1979 schreef:Aan elk sprookje komt vanzelf een eind, ook aan het sprookje Poetin, ook al beschikt dit veulen over dezelfde genen, dit is nog geen garantie voor een toppaard en ook ik vraag me of welke gevolgen klonen heeft op het dier.
SGWOllie schreef:Het klonen op zich staat me tegen. Maar als de eigenaar Poetin als fokmerrie wilde gebruiken dan is hij nu helemaal niet op zoek naar hetzelfde paard, maar naar dezelfde genen. Het zal hem waarschijnlijk worst wezen hoe de merrie er uit ziet. Hij kan (als alles goed gaat) straks verder fokken met de genen van Poetin.
Rhodos schreef:Ik vind het belachelijk maar goed, we zullen zien hoe het afloopt...
Dinger schreef:Doet u mij maar 1 Salinero!!
Cayenne schreef:Het zou nu trouwens helemaal een stunt zijn als Mevr. van der Zwan het kloonveulen koopt, en Anky tijdens de spelen van 2016 wil verslaan
Cayenne schreef:Het zou nu trouwens helemaal een stunt zijn als Mevr. van der Zwan het kloonveulen koopt, en Anky tijdens de spelen van 2016 wil verslaan
daantjuhhh schreef:rakkertje13 schreef:Ehh okay.
't Zal nooit hetzelfde paard worden, hoop dat ze dat beseffen
Nee inderdaad.
De genen alleen maken hetpaard het niet.
De opvoeding van de merrie, de huisvesting, de ervaringen die het paard opdoet!
Dat maakt het uiteindelijke paard!
patsur schreef:Waarom is dan o.a bouw van een merrie dan wel belangrijk bij 'normale' fokkers?
winerieke schreef:Ik snap het ook wel dat ze met de genen van deze merrie door willen gaan,,
Maar ik denk dat het veulen ook goed gebouwd moet zijn om er goed mee te fokken, alleen de genen zeggen niet genoeg.