Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

zo'n stunt ben ik wel voor in. Mijn paard is vast wel zo gek dat ie gewoon meeloopt de studio in; da's pas een stunt. Anne_GTI schreef:zo'n stunt ben ik wel voor in. Mijn paard is vast wel zo gek dat ie gewoon meeloopt de studio in; da's pas een stunt.
) maar met de paardensport is het wel erg triest gesteld. Als je een wedstrijd van betekenis zou willen zien moet je er eigenlijk heen gaan om t te kunne volgen.
). Moet wel zeggen dat ik al 2 dagen achtereen (ja je leest t goed; 2 dagen) een verslag van het EK springen in de Sp!ts heb gelezen
Als je wilt kun je heel de zondag voetbal kijken (nederlandse eredivise, buitenlands) Ik geloof niet dat alleen de paardensport tekort wordt gedaan op de nederlandse tv, wel zonde iets meer variatie zou wel leuk zijn oa. dus de belangrijke paardensport evenementen uitzenden zouden veel mensen wel op prijs stellen dacht ik zo
nee ik zal eens een topic daar starten over hoe zielig wij hier op het bokt forum wel niet zijn en hoe graag wij wel niet het EK willen volgen!
sjaantje schreef:Heb je al een topic gestart? Ik heb nl meteen gekeken
Lovely schreef:
Citaat:De NOS had haar kijkers toch niet voor niets zoveel uren aan topsport vol oxers en driesprongen geboden?
. daniella74 schreef:Hetis een leuk stukje, zitten leuke steekjes onder water in. Albert uitnodigen om te spreken, hoe verzin je het![]()
.

Europees kampioen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Super! maar ik ben benieuwd hoeveel daarvan uitgezonden gaat worden op de Nederlandse tv.