Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arno8 schreef:En dus hoop ik dat mensen hier niet zomaar iemand dood gaan wensen als de LID zegt dat die persoon 'fout' is.
Cayenne schreef:Maar probeer tegenwoordig maar eens een weiland met hogere delen te vinden in NLTenzij je meer richting het zuiden woont.
Cayenne schreef:of desnoods een stuk betegelen
Huertecilla schreef:Cayenne schreef:of desnoods een stuk betegelen
Makkelijk geschreven maar.....
Voor die paarden die wel buiten staan op ongeschikte grond een stukje verharden? Het gaat niet om één stukje tegels in één weiland maar hoeveel m² gaat dat in totaal worden?
In het totaal generaal hééft NL al een probleem dat er door verharding niet genoeg regenwater in de bodem en daardoor het grondwater komt.
hc
natasja50 schreef:Ik denk niet dat als je in een weiland (waar paarden staan) van 1 ha een stuk van 4 bij 4 m verhardt dat je dan een afwateringsprobleem krijgt in Nederland.
natasja50 schreef:Huertecilla schreef:Het gaat niet om één stukje tegels in één weiland maar hoeveel m² gaat dat in totaal worden?
Ik denk niet dat als je in een weiland (waar paarden staan) van 1 ha een stuk van 4 bij 4 m verhardt dat je dan een afwateringsprobleem krijgt in Nederland.
Cayenne schreef:Daarom ben je als eigenaar dan gewoon verplicht om tenminste een schuilstal en voor droge plekken te zorgen. Dan maar een vracht zand erover of desnoods een stuk betegelen
Kendra schreef:Cayenne schreef:Daarom ben je als eigenaar dan gewoon verplicht om tenminste een schuilstal en voor droge plekken te zorgen. Dan maar een vracht zand erover of desnoods een stuk betegelen
En dan EISEN dat de paarden daar ook gaan staan..