Citaat:Hulpverlening 1. Spoed (met zwaailicht en sirene)
Aha!
Weer wat bijgeleerd op deze zonnige-maar-o-zo-saaie-werkdag.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Hulpverlening 1. Spoed (met zwaailicht en sirene)

Wuis schreef:_Inga schreef:Is dit niet vlakbij het spoor??
Dat wilde ik ook net vragen, vind de kudde echt lijken op de kudde waar ik altijd met de trein langs kom (vlak voor Groningen).
, de paarden staan daar zomers altijd in de kudde, ken de mensen namelijk waar de paarden van zijn, en ze hebben eigenlijk nooit een omheining, en het gaat altijd goeed, totdat er een keer een paard in de sloot terecht komt, en ze zijn echt niet de eersten waar dat bij gebeurt. sommige mensen vinden een omheining veiliger anderen zien er weer gevaar in, zo kan je het ook bekijken
magic12 schreef:idd een goede omheining moeten ze gaan verplichten.. het gebeurd steeds vaker dat een paard ontsnapt of in de sloot beland..
ik liep valaatst ook met mijn merrie langs een hengst.. die kreeg het ook in zn bol de sloot in te springen.. maar die heeft na 30 meter zwemmen door de sloot toch zelf nog een uitweg gevonden.. anders was ik er zelf in gedoken 
alleen ik zou ook niet de voor benen vast binden.. ik zou gewoon een touw langs de achterkant van de kont halen en dan daar aan trekken.. Maanling schreef:Hey Zatarra, kun jij mij dan ook misschien vertellen waarom de kant niet wordt afgegraven zodat het paard er zelf uit kan lopen? Ik ben daar toch wel erg benieuwd naar.
.Maanling schreef:Hey Zatarra, kun jij mij dan ook misschien vertellen waarom de kant niet wordt afgegraven zodat het paard er zelf uit kan lopen? Ik ben daar toch wel erg benieuwd naar.