Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barco schreef:Soet schreef:Jeetje dit is echt wél erg....Als smid wéét je toch dat je met dieren bezig bent, en dat de beste methode: geduld is
Ook als eigenaar ben je imo verantwoordelijk om er bij te zijn.....
Nou, dat luk echt niet altijd hoor. om als eigenaar erbij aanwezig te zijn.
Zo had ik een hele tijd geleden een zeer bekende smid uit de provincie utrecht die ik belde voor een afspraak. Hij zou terug bellen. Dat is dus niet gebeurt en een paar dagen later was hij zonder dat ik het wist al bekapt en beslagen. En dit gebeurde meer dan eens.
Maar goed het is van de gekke dat het op zo'n manier moet gebeuren. Dit spoort echt niet.
Barco schreef:Nou, dat luk echt niet altijd hoor. om als eigenaar erbij aanwezig te zijn.
Zo had ik een hele tijd geleden een zeer bekende smid uit de provincie utrecht die ik belde voor een afspraak. Hij zou terug bellen. Dat is dus niet gebeurt en een paar dagen later was hij zonder dat ik het wist al bekapt en beslagen. En dit gebeurde meer dan eens.
lejo schreef:en zo'n eigenaar die het nog voor zo'n vent opneemt door te liegen, bah!
lejo schreef:Jammer dat er in zulke gavallen geen namen genoemd mogen worden! want zo'n mag mag wat mij betreft NOOIT meer klanten hebben. Het zal je maar gebeuren dat blijkt dat je dezelfde smid hebt en je altijd gedacht hebt dat heen goeie vent was, pfff doodeng.
en zo'n eigenaar die het nog voor zo'n vent opneemt door te liegen, bah!
Dniekje schreef:@ shanna, ik vind het ook wel jammer dat er geen namen genoemd worden. ik ken vrijwel alle hoefsemeden hier in de buurt, iig van naam!
gouda schreef:Barco schreef:
Nou, dat luk echt niet altijd hoor. om als eigenaar erbij aanwezig te zijn.
Maar goed het is van de gekke dat het op zo'n manier moet gebeuren. Dit spoort echt niet.
Nou lekker hoefsmid dan. ZOu ik echt niet willen maar goed.