Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Apple schreef:Volgens mij de verwonding wel van dien aard dat ook als ze die laatste hindernis niet had gesprongen het eindresultaat hetzelfde was geweest.
Barmat schreef:Apple schreef:Volgens mij de verwonding wel van dien aard dat ook als ze die laatste hindernis niet had gesprongen het eindresultaat hetzelfde was geweest.
Oe, dat vind ik gewaagd om dat zo te stellen..... ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk toch dat je ongelijk hebt... als de amazone gelijk was gestopt, was er misschien nog wat te redden geweest.... zelfs in een klein stukje kun je heel veel kapot maken (onherstelbaar bedoel ik).
Weet iemand ook de reden van afmaken? Aan de verwonding te wijten of de oververmoeidheid?
Overigens durf ik wel te stellen dat als het paard niet zo "leeg" was gereden, hij zich wellicht ook nooit verstapt zou hebben
Cayenne schreef:Nederland? Het was een Amerikaanse amazone
SGWOllie schreef:Barmat: Ik ben het met Apple eens, waarschijnlijk was die verwonding hem ook fataal geweest als hij de laatste hindernis niet had gesprongen. En hoe weet jij hoe "leeg" dat paard was
Apple schreef:
Marliesje schreef:Niks te maken met leeggereden dus?