Mogelijke golf mishandelingen in Engeland

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lot0got

Re: Mogelijke golf mishandelingen in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:09

Ik vind t ook ziek Bloos.. Hoe ken je zon beestj dat aandoen ..!
IK zou mijn paardjes ergens anders laten staan [Aa] EN idd cameras plaatse zoals xEline zei!

lot0got

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:15

die smilie bdoelde ik niet... ;l..

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:42

Ik heb die site van ufowijzer eens gaan bezien, voor zover dat mogelijk was met zulke walgelijke foto's. Boos! Ik vind het toch maar vreemd...
Waarom mensen zoiets zouden doen?Ziek?Aandacht willen of je afreageren?Je moet verdomme erg ziek zijn in je kop om zoiets te kunnen doen maar waarom nemen ze enkel bepaalde organen mee?Als donororganen in export landen?Kan me geen andere reden bedenken eigelijk?Maar wat kunnen ze in godsnaam doen met uiers van een koe?Of de geslachtsdelen van paarden en stieren?En oren?
En waarom zie je vaak dat het vlees rond de mond weggenomen is?Waarom dan nergens anders?

Maar op die foto's op de site vind ik het er héél bizar uitzien.Een schaap dat op de hoogspanningskabels hangt?Een koe die duidelijk vanuit de lucht naar beneden werd gegooid?Een hert in de hoogtste boom?Welke mens heeft een helicopter ter beschikking?Of prive jet?Om dan dieren op walgelijke wijze te verminken (dit noem ik al geen mishandelen meer maar verminken!!!) en deze daarna mee te nemen in de lucht en te dumpen?Hoe krijg je in godsnaam een hele koe in een helicopter?Om onderzoekers op een dwaalspoor te zetten?Of voor de 'lol'?
Zou het de overheid zijn?Zoals getuigen zeggen dat ze helicopters zagen vliegen zonder enig kenteken en muisstil?Best mogelijk, maar wat willen ze bereiken met zulke praktijken?
Maar hoe verklaar je dan telkens dat er verder geen enkel spoor te vinden is van daders?Of helicopter of jet?En dan dat sporen van de dieren eindigen 30m van waar het lichaam ligt?
En dat er nergens ook maar 1 druppeltje bloed te vinden is rond en bij de wonde zelf?En dat vaak al het bloed volledig uit het dier gezogen is?Hoe kan je als mens zoiets doen?
Kan me moeilijk inbeelden dat een chirurg zulke wanpraktijken gaat uitvoeren op dieren!!!

Ze schuiven het op parasieten en andere beestjes...Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat deze beestjes een gezond dier gaan aanvallen en bepaalde delen wegvreten?En dat op één nacht?Ik kan me absoluut niet inbeelden dat een koe of paard zich zou laten doen wanneer zoiets gebeurt?Ik neem ook aan dat koeien en paarden over een hele hoop bloed beschikken in hun lichaam..Hoe krijgen zulke kleine beestjes, zelfs als zij in grote aantallen zijn, al het bloed eruit zonder één spoor achter te laten?

Waarschijnlijk verklaart heel bokt me voor zot, maar wie zegt dat hier geen buitenaards leven mee in het spel zit?Er zijn verschillende getuigen die het gezien hebben?Al vind ik de meeste verhalen sterk overdreven!!Een koe die 1meter boven de grond zweeft aangevoerd door mannetjes met grote ogen die ver uit elkaar staan.... Clown
Tenslotte weet geen enkele chirurg hoe een mens dit kan waarmaken, zonder bloed en met zulke precisie...Ik vind het erg vaag!!

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:25

Afschuwelijk dit Boos!.
Kunnen ze niet met hun poten van andermans dieren afblijven! Boos!.
Ik snap er niks van wat is er nu leuk aan, paarden bang maken?
Omdat ze niks terug kunnen doen? De leed wat de eigenaren hebben?
Als ik ze tegenkom zou ik ze echt leven villen gewoon, weg met zulke mensen.
Maar ja zo denk ik over zulke mensen Tong uitsteken

manonetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:40

Echt ziek ze moeten de daders opsluiten en zelf mishandelen Vork

DaniiQueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:02

jaa idd! ze moeten die daders opsluiten en zelf mishandelen! doe je iets zieks kryg je iets zieks terug!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:33

Doet me een beetje denken aan een boze post van iemand op een Amerikaans forum, dat iemand haar paard de keel had doorgesneden. Bij nader onderzoek, bleek dat het paard zichzelf verwond had aan een stuk ijzer in de paddock (ik meen een metalen paaltje dat wat utstak bij de stal ofzo). Het was dus gewoon een ongeluk.
Voordat mensen aan mishandeling denken, zouden ze eerst eens grondig moeten onderzoeken of het paard zelf niet zo´n verwonding heeft toegbracht (prikkeldraad, landbouwwerktuigen met scherpe randen, etc.). Zo ook met de borstwond. Paard kan makkelijk ergens tegen aangeknald zijn. Dat ze niet ver van elkaar stonden, kan zuiver toeval zijn.

Erg jammer dat die ene eigenaar geen autopsie laat doen.

moi89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:57

Ik snap niet hoe je zoiets kunt doen. Echt vreselijk! Die mensen moeten ze aan de hoogste boom hangen als ze ze vinden.

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:49

Afschuwelijk gewoon. Boos! Huilen