Super van je dat je dit gaat doen. Het is al een hele prestatie als je 200 km te paard aflegt als je gezond bent, maar met zo'n ziekte vind ik het helemaal knap. Heel veel succes!
ik ben erg trots op saskia! ikzelf ben 23 jaar en heb ook ms, vaak heb ik gedacht om een sponserrit te maken maar had hiervoor niet het geschikte paard en middelen! ik ben erg blij voor al mijn lotgenoten en mijzelf dat ms meer aan het licht komt! er moet meer geld komen voor onderzoeken en nieuwe medicatie!
De route staat nog niet helemaal vast omdat we tussendoor wat zullen omrijden omdat we daar heengaan waar publiek is en waar iets te beleven valt. Maar grofweg:
Dag 1: Meppen - Coevorden Dag 2: Coevorden - Ommen Dag 3: Ommen - Zwolle Dag 4: Zwolle- Raalte -Wijhe-Olst Dag 5: Olst - Zutphen (eindbestemming)
Dus mochten bokkers in de directe omgeving van deze plaatsen een goede overnachtingsplek hebben, dan horen we dit altijd graag!
Phoe, daar heb ik echt respect voor! Echt knap, ik ga je ook zeker volgen! Ik weet zo geen overnachtingsplek voor je hier in Zwolle, als ik iets tegenkom laat ik het je weten!
Kippevel hier. Wat een súper initiatief. Ik ken een paar mensen die MS hebben en weet dus hoe moeilijk die ziekte is, niet alleen de ziekte zelf hebben, maar het ten eerste accepteren is al zó enorm moeilijk.
Ik hoop dat de reis goed gaat verlopen, maar daar twijfel ik absoluut niet aan ! SÚPER !
Afzender: Iris - vrijdag, 6 juli 2007 om 14:44 Mama wat leuk dat je zo veel reactsies krijgt. Je staat ook op de voorpagina van Bokt. Ik geloof het gaat helemaal lukken. dikke kus van iris