Overwinning toch voor Duitsland in Aken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Re: Overwinning toch voor Duitsland in Aken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 09:10

horseyfries schreef:
Ceasario, je kunt niet één onderdeel eruit lichten en dan iemand betichten van iemand positief of negatief beoordelen. Als dat jurylid voor de piaffe zoveel minder punten gaf maar in de einduitslag heeft hij toch dezelfde plaatsing als de andere juryleden, dan heeft hij blijkbaar op een ander onderdeel van diezelfde ruiter méér punten gegeven dan zijn collega's. Daarmee valt jouw behoorlijk ernstige beschuldiging gelijk door de mand, dit klopt dan gewoon niet. Wees nou eens zo eerlijk om dat toe te geven?

Ik geef niks toe want er niks toe te geven, hij fleste de zaak bij de Zwitserse.
En gisteren bij Minderhoud sprong ie ook weer uit de pan ,samen met zijn Belgische vriendin.
(Hij had waarschijnlijk de site van Bartels gelezen,Italiaan naar huis gestuurd, zo werkt dat toch blijkbaar) Haha! Haha! Knipoog

Passage/piaffe tellen dubbel. Nu komt er wiskunde aan te pas. Haha!

Ulissa schreef:
Jammer dat ik Silvia Ikle niet gezien heb. Vond haar in Den Bosch beslist ondergewaardeerd. Ik hoop niet dat haar dit nu weer is overkomen.

Ze is vandaag live te zien op WDR. Rechtstreekse uitzending:
Samengesteld en Kur..
9uur50 tot 15.20
nieuwe kur Werth- v.Grunsven.

http://results.chioaachen.de/resultpage ... gramm.html

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 10:16

ceasario schreef:
horseyfries schreef:
Ceasario, je kunt niet één onderdeel eruit lichten en dan iemand betichten van iemand positief of negatief beoordelen. Als dat jurylid voor de piaffe zoveel minder punten gaf maar in de einduitslag heeft hij toch dezelfde plaatsing als de andere juryleden, dan heeft hij blijkbaar op een ander onderdeel van diezelfde ruiter méér punten gegeven dan zijn collega's. Daarmee valt jouw behoorlijk ernstige beschuldiging gelijk door de mand, dit klopt dan gewoon niet. Wees nou eens zo eerlijk om dat toe te geven?

Ik geef niks toe want er niks toe te geven, hij fleste de zaak bij de Zwitserse.
En gisteren bij Minderhoud sprong ie ook weer uit de pan ,samen met zijn Belgische vriendin.
(Hij had waarschijnlijk de site van Bartels gelezen,Italiaan naar huis gestuurd, zo werkt dat toch blijkbaar) Haha! Haha! Knipoog

Passage/piaffe tellen dubbel. Nu komt er wiskunde aan te pas. Haha!

Dan was je daar blijkbaar toch echt niet goed in op school want dan moet je me toch eens uitleggen hoe het kan dat volgens jou een jury iemand veel te laag punt op dubbel tellende onderdelen en dan toch in de einduitslag die persoon op precies dezelfde plaats heeft staan als zijn collega's?? Rolleyes

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 10:43

horseyfries schreef:
[Dan was je daar blijkbaar toch echt niet goed in op school want dan moet je me toch eens uitleggen hoe het kan dat volgens jou een jury iemand veel te laag punt op dubbel tellende onderdelen en dan toch in de einduitslag die persoon op precies dezelfde plaats heeft staan als zijn collega's?? Rolleyes

Niet hetzelfde daar gaat om..........( de Zwitserse ).
zie hoe hij de zaak beflikkert heeft. Hij gaf zessen andere 8 in passage piaffe.
Het verschil is ook te zien. 73.333

Einde discussie...

http://results.chioaachen.de/resultpage07/DRE/D2.asp

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:14

Volgens Janssen zit het zo....... Haha!

Citaat:
Sjef Janssen, de bondstrainer, was goed te spreken over de Zeeuwse nieuweling in zijn ploeg. "Hij heeft foutloos gereden, maar kan op dit moment niet veel beter scoren dan nu", stelde hij tevreden vast. "Dat is omdat de jury hem nog niet echt kent. Als dat eenmaal wel zo is, kan hij in scores vooruitgaan." Minderhoud weet dat ook. "Je moet je altijd eerst bewijzen. De juryleden geven je nooit meteen hoog."

Hier het hele artikel http://www.pzc.nl/sport/zeeland/article1614427.ece

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:45

ceasario schreef:
horseyfries schreef:
[Dan was je daar blijkbaar toch echt niet goed in op school want dan moet je me toch eens uitleggen hoe het kan dat volgens jou een jury iemand veel te laag punt op dubbel tellende onderdelen en dan toch in de einduitslag die persoon op precies dezelfde plaats heeft staan als zijn collega's?? Rolleyes

Niet hetzelfde daar gaat om..........( de Zwitserse ).
zie hoe hij de zaak beflikkert heeft. Hij gaf zessen andere 8 in passage piaffe.
Het verschil is ook te zien. 73.333

Einde discussie...

Echt niet einde discussie.... Knipoog
Als je kijkt naar de uitslag van de grand prix dan zie je dat Wim Ernes als je de hoogste en de laagste score zou wegstrepen juist niet het streepresultaat heeft, maar beter op één lijn zit met zijn collega's dan degenen die haar op plaats twee en vijf hebben staan. Hij heeft dus helemaal niet "de zaak beflikkert" zoals jij dat zo geweldig uitdrukt maar heeft haar gewoon heel normale punten gegeven, waarbij hij op een andere plek zit dan de andere juryleden en daardoor bepaalde onderdelen hoger of lager punt dan zijn collega's, maar het gaat om het eindresultaat, de plaatsing, en niet om individuele onderdelen. Immers, als iemand galopwissels om de pas op de middellijn doet dan kan de jury bij C prima zien of die recht zijn maar niet of het paard voldoende ruimte in de hoofd-hals houding heeft, terwijl de juryleden op de zijkant dat weer wel kunnen zien maar niet of het paard ze helemaal recht springt. Dat is nu juist de reden waarom er meerdere juryleden op verschillende plaatsen zitten.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:46

horseyfries schreef:
[ Dat is nu juist de reden waarom er meerdere juryleden op verschillende plaatsen zitten.

Om te kijken voor een andere blinde. Haha!

Laurens van Lieren (NED):... Typisch dat nu een ieder alles ziet of te wel de "stront"uit de ogen heeft.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:05

ceasario schreef:
horseyfries schreef:
[ Dat is nu juist de reden waarom er meerdere juryleden op verschillende plaatsen zitten.

Om te kijken voor een andere blinde. Haha!

Laurens van Lieren (NED):... Typisch dat nu een ieder alles ziet of te wel de "stront"uit de ogen heeft.

Ik heb nog steeds geen verklaring van je gehoord hoe je kunt zeggen dat Ernes iemand nekt terwijl een andere jury die persoon lager heeft staan dan hem.....

Blind is diegene die ondanks de duidelijke eindresultaten stug zijn gelijk blijft volhouden.... Frusty

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:16

Inderdaad erg jammer van Laurens. Ik hoop echt dat de blessure niet weer is gaan opspelen, en dat dit een éénmalig incident was.
Niemand die weet wat er gebeurd is?

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:52

Hopelijk lukt het voor Anky wel in Turijn (toch?) om de wedstrijd te winnen en anders in ieder geval morgen (toch? haha) met de kür.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:00

Het is niet de bedoeling om hier over actuele wedstrijden op dit moment in Aken te chatten. Daar is een topic voor op Evenementen Lachen

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:26

horseyfries schreef:
[
Ik heb nog steeds geen verklaring van je gehoord hoe je kunt zeggen dat Ernes iemand nekt terwijl een andere jury die persoon lager heeft staan dan hem.....

Blind is diegene die ondanks de duidelijke eindresultaten stug zijn gelijk blijft volhouden.... Frusty

Een andere persoon had hem niet lager staan hij stond het laagst met 333..
en op dat moment gaf hij zessen voor piaffe en passage en overgang waar andere 8-9-10 gaven..
daar ging het over.

Wat jij bedoelt is de eigen beoordeling (wertung) van een individueel jurylid over de gehele wedstrijd.
Als je van boven naar onder kijkt nadat de wedstrijd gedaan is, zie je hoe een jury hij/zij de uitslag had willen zien.

Trouwens hedenmiddag is recht gedaan in de uitslag. Knipoog
http://results.chioaachen.de/resultpage07/DRE/D8.asp

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:09

ceasario schreef:
Een andere persoon had hem niet lager staan hij stond het laagst met 333..
en op dat moment gaf hij zessen voor piaffe en passage en overgang waar andere 8-9-10 gaven..
daar ging het over.

Jury bij B had haar (we hebben het nog altijd over een vrouw toch?? Haha! ) op de vijfde plaats staan, Wim Ernes was jury bij B en had haar vierde staan. Wie heeft haar dan het laagst geplaatst?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:08

Die plaatsingen van de diverse juryleden kan mij nog niet zoveel schelen. Waar ik mij aan irriteerde was dat per onderdeel er enorme verschillen ontstonden. Gaf de 1 een 5, gaf de ander rustig een 8. Dat iemand hoog gepunt wordt terwijl het paard niet nagevelijk loopt en in de uitgestrekte draf alleen maar het tempo verhoogd, maar niet verruimd en dan nog diverse 8-en scoren, dat iemand DE perfecte uitgestrekte draf rijdt en er vervolgens geen 8 krijgt.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.