Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sparky10 schreef:pff je schrikt wel zo even ja ,
maar als je de beelden zo ziet moet ik zeggen dat er volgens mij niet aan de toegestanse snelheid is gedacht ,
al met al balen sterkte voor de eigenaren dit gun je niemand
Cil schreef:Jeetje wat erg voor de paarden... Snap niet dat ze de eigenaar nog niet hebben gevonden..
Gelukkig dat de inzittende in ieder geval niks hadden dan.. tenminste iemand er goed vanaf gekomen..
MISTRAL94 schreef:Sparky10 schreef:pff je schrikt wel zo even ja ,
maar als je de beelden zo ziet moet ik zeggen dat er volgens mij niet aan de toegestanse snelheid is gedacht ,
al met al balen sterkte voor de eigenaren dit gun je niemand
Ze hebben zich wel aan de snelheid gehouden! Vergeet alleen niet wat een snelheid op hol geslagen paarden hebben
Ronald1982 schreef:Voor de paarden is het ook erg maar ik vind het een beetje boel overdreven dat sommigen dat erger lijken te vinden dan het menselijk leed...
MISTRAL94 schreef:Cil schreef:Jeetje wat erg voor de paarden... Snap niet dat ze de eigenaar nog niet hebben gevonden..
Gelukkig dat de inzittende in ieder geval niks hadden dan.. tenminste iemand er goed vanaf gekomen..
De eigenaar was direct bekend hoor, die waren daar namelijk aanwezig er word alleen niet verteld om wie het gaat.
Lynn_Nikita: Eigenlijk domme pech dat de paarden de weg op konden vliegen, qua veiligheid hebben ze het namelijk wel voor elkaar