Citaat:Ja maar dat doen ze daar ook wel. Elke dag is het weer ploeteren en gribaldi is gewoon heel vervelend. Hij word er goed aangepakt, maar hij heeft er schijt aan. Nee het is geen lief beest..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Ja maar dat doen ze daar ook wel. Elke dag is het weer ploeteren en gribaldi is gewoon heel vervelend. Hij word er goed aangepakt, maar hij heeft er schijt aan. Nee het is geen lief beest..
asjemenou schreef:Hebben jullie ooit het losrijden van Gribaldi gezien?
Citaat:Die moet je behoorlijk aan zijn flikker zitten!
Dan vind ik het echt knap dat het er in de ring weer redelijk makkelijk uitziet.
Ulissa schreef:Als ik deze quote mag geloven dan lijkt het me......... iets enstiger!Citaat:Ja maar dat doen ze daar ook wel. Elke dag is het weer ploeteren en gribaldi is gewoon heel vervelend. Hij word er goed aangepakt, maar hij heeft er schijt aan. Nee het is geen lief beest..
Citaat:ik werd er misselijk van,edward Gal is een zeer begaafde ruiter en zal zeker een paard niet overvragen
Ulissa schreef:Citaat:ik werd er misselijk van,edward Gal is een zeer begaafde ruiter en zal zeker een paard niet overvragen
Meid, ga effe llekker braken, lucht op hoor![]()
Tja en over het rijden van Edward, daar zijn denk ik de meningen over verdeeld.
dikkieverdui schreef:in een interview van Anky ,heeft ze een keer gezegd ,dat Edward Gal haar het dichts benaderd qua rijsteil,zij kan het weten.want ze geeft hem al jaren les!!!
christel1976 schreef:Toch wel weer fijn dat er mensen blijven vermelden dat Edward niet kan rijden![]()
Raar als je ziet op welk niveau hij rijdt![]()
Jammer voor hem hopelijk krijgt hij Gribaldi weer onder zijn hoede, zag ze toch graag samen