Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Carolien61 schreef:Trouwens even een vraagje, mag je langs een drukke weg nou wel, of niet op het fietspad rijden??
Mosh schreef:Ik heb wel posters e.d. zien hangen op manege's. Maar wat heeft dat in godsnaam voor nutAlsof die mensen niet weten hoe je ermee om moet gaan. Het lijkt mij veel nuttiger dat ze de overige doelgroepen aanpakken!
Korleon schreef:Ja idd... gewoon bij het rijexamen de vragen erbij doen. Je komt zo vaak paarden tegen in het verkeer.. nou ja in de stad dan alleen politiepaarden maar die ensen weten vaak niet echt wat ze moeten doen. Ht is gewoon belangrijk dat iedereen weet wat hij of ij moet doen als je een paard tegen komt!
Pellie schreef:deze campagne loopt volgens mij al een jaar en je ziet er niks maar dan ook niks van in het openbaar.... wordt hoog tijd dus
Pellie schreef:deze campagne loopt volgens mij al een jaar en je ziet er niks maar dan ook niks van in het openbaar.... wordt hoog tijd dus
JoyCiej007 schreef:deze campagne bestaat al een tijdje, maar ik ben laatst naar de site van het knhs gegaan en dan naar die campage.
Ik heb gratis (ook zonder verzendkosten) een partij posters en folders besteld, inmiddels nu in huis. Poster gaat geplastificeerd worden en op de achterkant van mijn kar geplakt worden, aangezien ik me véel in en tussen het verkeer begeef met mijn aanspanning![]()
Roskur schreef:Carolien61 schreef:Trouwens even een vraagje, mag je langs een drukke weg nou wel, of niet op het fietspad rijden??