Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
knolle_krack schreef:PIK ER AF SNAAJE EN DOOD LATE BOEDE!!! mijn optie:O
MisterGi schreef:Ligt het aan mij, of zijn sommige reacties hier net zo ziek als de daden van die man?
Er staat duidelijk dat de man psychische stoornissen had, en onder invloed van drank en drugs was, ofwel hij was minder- tot niet toerekeningsvatbaar
Hoewel je dat niet minder aansprakelijk maakt, kun je dan alsnog beter bier en drugs gaan verbieden, in plaats van achteraf dweilen met de kraan open
En denk maar niet dat deze man de enige is
Er bestaan hier hele communities voor, met mensen die NIET onder de drugs en drank zitten, maar al deze mensen "tegenwerken" valt dan al snel onder discriminatie van mensen met andere gedachten en inzichten, in dat geval kan Nederland gewoon te weinig doen dankzij haar eigen wetten
Begrijp me goed, ik praat de daden van deze man zeker niet goed, het is en blijft vreselijk, maar mijn inziens mag je blij zijn dat deze man gepakt is en behandeling krijgt, ipv een kleine boete en vrijlating... het is gewoon allemaal veel ingewikkelder dan het op het eerste moment lijkt
Cayenne schreef:De 21-jarige man die in Doorwerth paarden misbruikte en de man die hem betrapte probeerde te wurgen, moet onderzocht worden in het Pieter Baan Centrum. Dat heeft de rechtbank in Arnhem besloten.
IKbenEllen schreef:Cayenne schreef:De 21-jarige man die in Doorwerth paarden misbruikte en de man die hem betrapte probeerde te wurgen, moet onderzocht worden in het Pieter Baan Centrum. Dat heeft de rechtbank in Arnhem besloten.
Waarom moet "de wurger" in godsnaam onderzocht worden???