guenivere schreef:Ja een beetje raar om mezelf in de bioscoop te zien met me paard haha
Pas maar op dat je paard geen steralures krijgt.
Dan wil ie straks een met goud bezet halster.

Wel gaaf dat ze er een film over maken.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
guenivere schreef:Ja een beetje raar om mezelf in de bioscoop te zien met me paard haha
guenivere schreef:Ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen, want ik mag verder niks over de film kwijt. Maar kan wel zeggen dat hij anders word dan jullie allemaal denken. Helaas mag ik hier niks over vertellenEn we hebben zelf niet bedacht om hier een film over te maken. Hadden wij hier niet aan mee gewerkt, dan was die ook wel gemaakt maar dan zonder ons.
Uthrick schreef:guenivere schreef:Ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen, want ik mag verder niks over de film kwijt. Maar kan wel zeggen dat hij anders word dan jullie allemaal denken. Helaas mag ik hier niks over vertellenEn we hebben zelf niet bedacht om hier een film over te maken. Hadden wij hier niet aan mee gewerkt, dan was die ook wel gemaakt maar dan zonder ons.
Hoe ze de film/docu ook willen maken, ik blijf het ( behoorlijk) overdreven vinden. Ik blijf bij mijn standpunt dat er maar eens een goede film over zinloos geweld of idd zoals iemand als zei, de vuurwerk ramp moet komen.
Uthrick schreef:Hoe ze de film/docu ook willen maken, ik blijf het ( behoorlijk) overdreven vinden. Ik blijf bij mijn standpunt dat er maar eens een goede film over zinloos geweld of idd zoals iemand als zei, de vuurwerk ramp moet komen.
slimmerik schreef:Ik snap de "tegenstanders" niet zo goed. Er worden wel 10 films per week gemaakt over de gekste onderwerpen .... Hoe vaak worden boeken niet verfilmd (is dát nuttig en niet overdreven dan?) Je bent toch vrij om er heen te gaan?
Wellicht wordt het verhaal geromantiseerd en is het helemaal geen documentaire.
Tjee wat een jaloezie weer....
slimmerik schreef:Ik snap de "tegenstanders" niet zo goed. Er worden wel 10 films per week gemaakt over de gekste onderwerpen .... Hoe vaak worden boeken niet verfilmd (is dát nuttig en niet overdreven dan?) Je bent toch vrij om er heen te gaan?
Wellicht wordt het verhaal geromantiseerd en is het helemaal geen documentaire.
Tjee wat een jaloezie weer....
Cyntje schreef:Gaaf idee! En top voor alle meiden die die reddingsactie hebben gedaan!
De film zal wel een ander genre krijgen met een zelfde soort reddingsactie erin.
Guenivere, ben benieuwd
Waar is bokker Liannes etcweet ze van dit topic?
slimmerik schreef:Uthrick schreef:Hoe ze de film/docu ook willen maken, ik blijf het ( behoorlijk) overdreven vinden. Ik blijf bij mijn standpunt dat er maar eens een goede film over zinloos geweld of idd zoals iemand als zei, de vuurwerk ramp moet komen.
Alle actiefilms gaan over zinloos geweld... Dus keus zat...
En explosies etc komen bijna in elke actiefilm voor.
Uthrick schreef:Snap je echt niet wat ik bedoel of wíl je het niet snappen???
Anoniem schreef:Lijkt me gaaf als er een film over gemaakt word ! Ik kreeg al een brok in m'n keel bij die reddingsactie.. Zou er zeker voor naar de bios gaan