Bioscoopfilm over paardendrama Marrum

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pandabeertje

Re: Bioscoopfilm over paardendrama Marrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:38

guenivere schreef:
Ja een beetje raar om mezelf in de bioscoop te zien met me paard haha Clown

Pas maar op dat je paard geen steralures krijgt.
Dan wil ie straks een met goud bezet halster. Haha!

Wel gaaf dat ze er een film over maken.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:39

Ik vind de tekst Paarden Drama erg overdreven.De vuurwerk ramp in Enschede,dat was pas een drama.Daar maken ze toch ook geen film over?Zo zijn er veel echte drama's in nederland gebeurt,daar hoor je bijna nix over,niet eens in het nieuws.Nee om dat een paarden drama te noemen? Die eigenaar is ook goed voor schut gezet door de media en in een kwaad daglicht gezet.Ze maken van een mug een olifant,het leed van een ander is voor vele een vermaak.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:57

Waarom maken ze geen docu? Een hele film over 1 scene lijkt me niet geweldig.

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:57

Ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen, want ik mag verder niks over de film kwijt. Maar kan wel zeggen dat hij anders word dan jullie allemaal denken. Helaas mag ik hier niks over vertellen Clown En we hebben zelf niet bedacht om hier een film over te maken. Hadden wij hier niet aan mee gewerkt, dan was die ook wel gemaakt maar dan zonder ons.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:00

Gaaf idee! En top voor alle meiden die die reddingsactie hebben gedaan!

De film zal wel een ander genre krijgen met een zelfde soort reddingsactie erin.

Guenivere, ben benieuwd Knipoog

Waar is bokker Liannes etc Clown weet ze van dit topic?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:03

guenivere schreef:
Ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen, want ik mag verder niks over de film kwijt. Maar kan wel zeggen dat hij anders word dan jullie allemaal denken. Helaas mag ik hier niks over vertellen Clown En we hebben zelf niet bedacht om hier een film over te maken. Hadden wij hier niet aan mee gewerkt, dan was die ook wel gemaakt maar dan zonder ons.

Hoe ze de film/docu ook willen maken, ik blijf het ( behoorlijk) overdreven vinden. Ik blijf bij mijn standpunt dat er maar eens een goede film over zinloos geweld of idd zoals iemand als zei, de vuurwerk ramp moet komen.

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:04

Ik vind het wel een mooi idee. Vind die reddingsactie zulke mooie beelden..
alhoewel ik me ook afvraag hoe ze hiermee een hele film kunnen maken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:05

Ik snap de "tegenstanders" niet zo goed. Er worden wel 10 films per week gemaakt over de gekste onderwerpen .... Hoe vaak worden boeken niet verfilmd (is dát nuttig en niet overdreven dan?) Je bent toch vrij om er heen te gaan?

Wellicht wordt het verhaal geromantiseerd en is het helemaal geen documentaire.

Tjee wat een jaloezie weer....

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:06

Dat komt mischien omdat je geen idee hebt hoe die film word... en zo niet naja, ieder zijn eigen mening erover. Zijn gelukkig ook mensen die het wel leuk vinden.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:06

Uthrick schreef:
guenivere schreef:

Hoe ze de film/docu ook willen maken, ik blijf het ( behoorlijk) overdreven vinden. Ik blijf bij mijn standpunt dat er maar eens een goede film over zinloos geweld of idd zoals iemand als zei, de vuurwerk ramp moet komen.

Neem het heft in eigen handen zou ik zeggen Sigaar

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:07

Uthrick schreef:

Alle actiefilms gaan over zinloos geweld... Dus keus zat...

En explosies etc komen bijna in elke actiefilm voor.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:08

slimmerik schreef:
Ik snap de "tegenstanders" niet zo goed. Er worden wel 10 films per week gemaakt over de gekste onderwerpen .... Hoe vaak worden boeken niet verfilmd (is dát nuttig en niet overdreven dan?) Je bent toch vrij om er heen te gaan?

Wat heeft dat nu met jalouzie te maken, ik vind het gewoon een uitgemolken verhaal zoals ik veel dingen vind meer niet. Waarom ik jalour zou zijn geen idee Haha!

Uthrick

slimmerik schreef:

En ik snap jou niet... als iemand iets overdreven vind en dus een "tegenstander" is, is hij/zij meteen jaloers???? Zoals ik al zei ben ik NIET jaloers maar ja, nu krijg ik vast half bokt over me heen die zegt van jaaaah je zegt wel dat je niet jaloers bent, maar dat ben je toch wel!

guenivere

Cyntje schreef:
Gaaf idee! En top voor alle meiden die die reddingsactie hebben gedaan!

De film zal wel een ander genre krijgen met een zelfde soort reddingsactie erin.

Guenivere, ben benieuwd Knipoog

Waar is bokker Liannes etc Clown weet ze van dit topic?

Ja liannes die weet van dit topic:)

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:11

slimmerik schreef:
Uthrick schreef:

Alle actiefilms gaan over zinloos geweld... Dus keus zat...

En explosies etc komen bijna in elke actiefilm voor.

Snap je echt niet wat ik bedoel of wíl je het niet snappen??? Nagelbijten / Gniffelen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:12

Uthrick schreef:
Snap je echt niet wat ik bedoel of wíl je het niet snappen??? Nagelbijten / Gniffelen

jij snapt mij niet.... Heb je ooit de film het zakmes gezien en weet ik wat allemaal niet meer?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:13

Zullen we het ff leuk houden voor de mensen die zeer verheugd zijn om er in mee te mogen spelen, deze discussie lijkt me een beetje zinloos,...

En weer jammer van zo´n dergelijk topic! Staat niet voor niks op VN lijkt me zo Knipoog

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:16

guenivere schreef:
Ja een beetje raar om mezelf in de bioscoop te zien met me paard haha Clown

Leuk dat je er in voor komt met je paard Lachen .. Ik ga denk ik wel kijken Haha!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:19

Ja, toen ik klein was... enneuhm de film de Tasjes dief ( heet ie zo???) ook! Vork Maar dat zijn verfilmde ( kinder) boeken en met mijn 24 jaar ( ugh... voel me bijna oud Clown ) ben ik nou niet bepaald meer een kind, wel?

Ik heb het over WAAR GEBEURDE verhalen die heftig zijn en een boodschap naar de maatschappij hebben, zoals de vuurwerkram in Enschede en geen explosie in een actiefilm.
Nou, ik weet niet hoe ik het je beter/anders uit kan leggen dus ga maar weer eens verder typen aan scriptie.... saai maar moet wel gebeuren. Nerd

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:19

het lijkt me echt super leuk als ze hier een film over gaan maken, je zal jezelf en je paard toch maar op zoon groot doek zien verschijnen in de bios echt leuk!!! heel veel suc6 nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:22

Lijkt me gaaf als er een film over gemaakt word ! Ik kreeg al een brok in m'n keel bij die reddingsactie.. Zou er zeker voor naar de bios gaan Ja

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:26

ik ben het eens met uthrick en de anderen die zeggen dat ze het een beetje overdreven vinden. natuurlijk was het erg wat er gebeurt is, maar om er nou een hele film van te maken......ik moet het nog zien. en uiteraard is het leuk voor de genen die erin voorkomen!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:29

Het lijkt mij idd ook wel eens tijd worden voor een mooie ( nederlandse ) film met paarden erin,... kan onderhand wel na films als ´Turks fruit´ etc Knipoog

Buiten dat lijkt het me ook een verhaal dat nog alle kanten op kan,...

Erg wat er gebeurd is? Uiteraard maar van 9/11 zijn toch ook diverse films gemaakt? Waarom hiervan dan niet? Is dit niet erg genoeg? Het verhaal is de hele wereld over gegaan, lijkt mij toch voldoende! Clown

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:24

Ik ga erheen hoor! Lachen
Zal zeker een unieke film zijn.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:29

Anoniem schreef:
Lijkt me gaaf als er een film over gemaakt word ! Ik kreeg al een brok in m'n keel bij die reddingsactie.. Zou er zeker voor naar de bios gaan Ja

Hier het zelfde... dan gaan we samen Vork