achtelijke debiel zeg... jeetje! heb er geen andere woorden voor, sorry hoor!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Hoe kan zoiets toch gebeuren![]()
Wie doet zoiets dan ook ! Dom dom dom.....
rommulus schreef:flettie schreef:Op de jaarlijkse paardenmarkt in Appleby is het idd traditie om alle paarden in de daar aanwezige rivier te wassen.
Over het algemeen gaat dit altijd goed maar deze ruiter is gewoon erg dom en onverantwoord bezig geweest.
De Roma zijn trots op hun paarden en zorgen dan ook zo goed mogelijk voor hun paarden.
Ik denk dat ik rustig kan zeggen dat deze ruiter de rest van zijn leven gebrandmerkt zal worden als diegene die een paard opzettelijk liet verdrinken.... Kortom: hij zal zijn straf niet ontlopen.
deze zelfde gedachte had ik dus ook
al denk ik dat ie blij mag zijn als ie in politie handen komt ipv roma handen
Arletjuhh schreef:Hier kan ik dus echt niet tegen !
is dat in Nederland hier gebeurt ?
Jolliegirl schreef:Arletjuhh schreef:Hier kan ik dus echt niet tegen !
is dat in Nederland hier gebeurt ?
Als je leest staat er dat dit in engeland was
flettie schreef:Op de jaarlijkse paardenmarkt in Appleby is het idd traditie om alle paarden in de daar aanwezige rivier te wassen.
Over het algemeen gaat dit altijd goed maar deze ruiter is gewoon erg dom en onverantwoord bezig geweest.
De Roma zijn trots op hun paarden en zorgen dan ook zo goed mogelijk voor hun paarden.
Ik denk dat ik rustig kan zeggen dat deze ruiter de rest van zijn leven gebrandmerkt zal worden als diegene die een paard opzettelijk liet verdrinken.... Kortom: hij zal zijn straf niet ontlopen.
Edit: link toegevoegd met een foto van het wassen http://www.gypsymvp.com/gallery/DSC04190.JPG
Edit2: foto veranderd want beter overzicht
Citaat:Ze lezen gewoon over de uitleg van andere heen, en de prachtige foto van flettie