Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
polly2 schreef:Op een pensionstal die ik ken gingen ze elkaar met rijzwepen te lijf. Ik was er net om les te geven...
Het zag er zo idioot uit, drie volwassen vrouwen meppend met zwepen op elkaar en vervolgens rollend over de grond....
Oorlog is kennelijk overal. In het groot en in het klein....
djuno schreef:else80 schreef:Klinkt als een typische manege ruzie.....Ken een geval waar ze elkaar met een hooivork achter na zaten
hihihi....dat prikt wat beter. Was daar toevallig iemand bij betrokken wiens naam met een Y begon??
muiszje schreef:goh, ik ken het juist omgekeerd
polly2 schreef:Op een pensionstal die ik ken gingen ze elkaar met rijzwepen te lijf. Ik was er net om les te geven...
Het zag er zo idioot uit, drie volwassen vrouwen meppend met zwepen op elkaar en vervolgens rollend over de grond....
Oorlog is kennelijk overal. In het groot en in het klein....
else80 schreef:Klinkt als een typische manege ruzie.....Ken een geval waar ze elkaar met een hooivork achter na zaten
Dancie schreef:nou bij onse stal waar ik nu sta gaat het goed, maar waar ik stond was een bokker (zal geen name noemen.) die had op de een of andere manier een hekel aan mij en nog 2 kinderen we waren dan ook de enigste van boven de 12 jaar en onder de 20. Niks konden we goed doen.
1e voorval was toen ik er een paar weken stond.
ik had hetzelfde halster als deze persoon en zij beweerde dat ik die van haar gestolen had. Ik als meisje van 13 schrok zich kapot en durfde alleen te zeggen ik heb het niet gedaan. Toen heeft ze gezegd dat ze alle botte in mijn lichaam zou breken als ze 1x zou merken dat ik bij haar paard zijn box in de buurt kwam.
het 2e voorval met dezelfde persoon was erger.
Ze had constant wat te zeuren over mijn pony en dat het een slachtpony was enzo. voorlopig loopt ze L maar geeft niet. Toen heb ik 1 ding over haar paard gezegt niks ernstigs gewoon om een keer wat terug te zeggen. De volgende dag duwde ze mevan me fiets en gooide ze met mijn fiets. Ze heeft een riek gepakt en gezegd dat ze hem door me heen zou steken. Toen ik haar toestemming gaf het te doen heeft ze niks gedaan.
maar het is wel heel triest dat dat gebeurt
Cayenne schreef:Dancie schreef:nou bij onse stal waar ik nu sta gaat het goed, maar waar ik stond was een bokker (zal geen name noemen.) die had op de een of andere manier een hekel aan mij en nog 2 kinderen we waren dan ook de enigste van boven de 12 jaar en onder de 20. Niks konden we goed doen.
1e voorval was toen ik er een paar weken stond.
ik had hetzelfde halster als deze persoon en zij beweerde dat ik die van haar gestolen had. Ik als meisje van 13 schrok zich kapot en durfde alleen te zeggen ik heb het niet gedaan. Toen heeft ze gezegd dat ze alle botte in mijn lichaam zou breken als ze 1x zou merken dat ik bij haar paard zijn box in de buurt kwam.
het 2e voorval met dezelfde persoon was erger.
Ze had constant wat te zeuren over mijn pony en dat het een slachtpony was enzo. voorlopig loopt ze L maar geeft niet. Toen heb ik 1 ding over haar paard gezegt niks ernstigs gewoon om een keer wat terug te zeggen. De volgende dag duwde ze mevan me fiets en gooide ze met mijn fiets. Ze heeft een riek gepakt en gezegd dat ze hem door me heen zou steken. Toen ik haar toestemming gaf het te doen heeft ze niks gedaan.
maar het is wel heel triest dat dat gebeurt
Je hebt hierboven anders duidelijk al een keer de naam genoemd. Niet echt netjes van je, vind je zelf ook niet?