Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pjotrg schreef:- het vermogen en gewicht van de trekauto. Sinds de wetswijziging een paar jaar geleden is niet
meer de Totale Maximale Massa van de aanhanger bepalend, maar het daadwerkelijk getrokken
gewicht. Dat betekent dat je met relatief lichtere auto's een 2 paards trailer mag trekken met maar
één paard erin. Ik ben toch wel blij met mijn Terrano voor de trailer
En dan nog.... kan het vies mis gaan. Gelukkig dat de paarden er goed afgekomen zijn. En hopen dat ze daarna ooit nog in een trailer wilen (want ik geef ze geen ongelijk als ze dat de komende tijd weigeren)
Ashley_dk schreef:Oooh! Echt erg! I LOVE HORSES.
Ik hoop dat ze helemaal nog heel zijn!
Ze zullen wel in Shock zijn!
oensan schreef:pjotrg schreef:- het vermogen en gewicht van de trekauto. Sinds de wetswijziging een paar jaar geleden is niet
meer de Totale Maximale Massa van de aanhanger bepalend, maar het daadwerkelijk getrokken
gewicht. Dat betekent dat je met relatief lichtere auto's een 2 paards trailer mag trekken met maar
één paard erin. Ik ben toch wel blij met mijn Terrano voor de trailer
En dan nog.... kan het vies mis gaan. Gelukkig dat de paarden er goed afgekomen zijn. En hopen dat ze daarna ooit nog in een trailer wilen (want ik geef ze geen ongelijk als ze dat de komende tijd weigeren)
Weet je dat zeker, ik kreeg pas nog van de RDW te horen dat het om de max. massa gaat en niet om wat je in de trailer hebt staan?