eevita schreef:tjeetje , hoe krijgt ze t toch voor elkaar, knap hoor. al vindt ik t wel eens tijd dat het weer eens echt spannend wordt..
hoop centjes worden er weer geboden , zo te horen...
ja inderdaad wel leuk om te zien
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
eevita schreef:tjeetje , hoe krijgt ze t toch voor elkaar, knap hoor. al vindt ik t wel eens tijd dat het weer eens echt spannend wordt..
hoop centjes worden er weer geboden , zo te horen...
niceboy16 schreef:Heel erg leuk voor Adelinde idd, en ook super voor Anky dat ze meteen weer terug op niveau is!
Dekt Gribaldi eigelijk nog zelf de laatste tijd? Kan het daar dan niet aan liggen dat hij zo protesteert, of is het onzin wat ik nu vertel? Kan natuurlijk ook de druk zijn, maar dit kan misschien ook meespelen
hopla schreef:@eleonoor.
Onlangs is die dekhengst (ben even de naam kwijt) nog bij hem weggehaald.
Wordt wel gezegd dat het is omdat hij geen lage klasses op concours wil starten maar het zou mij niet verbazen als de eigenaren dat paard hebben weggehaald vanwege de grofheid van de ruiter.
hopla schreef:@eleonoor.
Ik vind Edward echt een trapzak van een ruiter.
Hij heeft altijd goede paarden te rijden maar ook Lingh was op zijn retour vond ik.
En nu Gribaldi die in de staak is. Paarden blijven het niet pikken.
Onlangs is die dekhengst (ben even de naam kwijt) nog bij hem weggehaald.
Wordt wel gezegd dat het is omdat hij geen lage klasses op concours wil starten maar het zou mij niet verbazen als de eigenaren dat paard hebben weggehaald vanwege de grofheid van de ruiter.
En ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor.
Er stond laatst nog een stukje over Edward in de paardenkrant waar zijn rijkunst werd vergeleken met formule 1.
Gas geven en de rem erop.
Eleonoor schreef:Wel super van Anky hoor, zo maar een goede proef neerzetten. Hoop dat iemand hier een link gaat plaatsen van een video.
hopla schreef:Super van Anky om zo snel zo goed weer terug te komen.
En wat goed van Alex om als zesde te eindigen.
En Gribaldi, wat jammer.
Een andere ruiter zou Gribaldi zeker ten goede komen.
Arm dier. Die zal geen makkelijke dagen (lees trainingen) krijgen de komende tijd.