Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
binkeman schreef:mijn zus heet marijke en die wil dit ook dus komt zei regelmatig achter die van mij dus als je denkt dat is annemarie niet dan is het mijn zus marijke
. Merel_Claire schreef:binkeman schreef:mijn zus heet marijke en die wil dit ook dus komt zei regelmatig achter die van mij dus als je denkt dat is annemarie niet dan is het mijn zus marijke
Ik weet niet wat dit toe moet voegen aan dit topic, maar bedankt voor je mededeling.
Bitch schreef:Oeps, dit komt wel heel dichtbij...
Vanavond gaat mijn zadel ( en tuig) dus mee naar huis!
Heeft Rutte zelf dan helemaal niets door gehad?
Voor de gedupeerden, ik heb wel een aantal merken liggen, dressuur, zeer nieuw, mochten er nieuwe zadels nodig zijn.
, maar was er dan geen alarm op de zadelkamer. Lijkt me als het al eerder is gebeurd en de zadelkamer / stallen liggen aan de weg wel een voor de hand liggende oplossing. GvdT schreef:Misschien erg bemoeiallerig, maar was er dan geen alarm op de zadelkamer. Lijkt me als het al eerder is gebeurd en de zadelkamer / stallen liggen aan de weg wel een voor de hand liggende oplossing.
Wij hebben er 1 op het werk en dat ding maakt een pokkelawaai en dan staat er op de kluis ook nog een stil alarm.