Zadels gestolen Stal Rutte Santpoort-Noord

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

binkeman

Re: Zadels gestolen Stal Rutte Santpoort-Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:03

mijn zus heet marijke en die wil dit ook dus komt zei regelmatig achter die van mij dus als je denkt dat is annemarie niet dan is het mijn zus marijke

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:32

binkeman schreef:
mijn zus heet marijke en die wil dit ook dus komt zei regelmatig achter die van mij dus als je denkt dat is annemarie niet dan is het mijn zus marijke

Ik weet niet wat dit toe moet voegen aan dit topic, maar bedankt voor je mededeling Clown .

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:37

Merel_Claire schreef:
binkeman schreef:

Ik weet niet wat dit toe moet voegen aan dit topic, maar bedankt voor je mededeling Clown .

snap het ook niet Clown
maar hopen dat je snel nieuw zadel hebt.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:50

Dank je Laura.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 11:52

Oeps, dit komt wel heel dichtbij...
Vanavond gaat mijn zadel ( en tuig) dus mee naar huis!

Heeft Rutte zelf dan helemaal niets door gehad?

Voor de gedupeerden, ik heb wel een aantal merken liggen, dressuur, zeer nieuw, mochten er nieuwe zadels nodig zijn.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:19

Bitch schreef:
Oeps, dit komt wel heel dichtbij...
Vanavond gaat mijn zadel ( en tuig) dus mee naar huis!

Heeft Rutte zelf dan helemaal niets door gehad?

Voor de gedupeerden, ik heb wel een aantal merken liggen, dressuur, zeer nieuw, mochten er nieuwe zadels nodig zijn.

Nee ze zijn zo stil geweest dat de familie niets heeft gehoord. De hond die buiten liep hadden ze gedrogeerd, dus daaraan kun je ook merken dat het profs zijn geweest.
Ik zou je spullen maar meenemen ja! Volgens mij sta jij bij Heeremans en het voordeel daar is wel dat ze eerst langs het huis moeten en dan nog over dat weggetje. Dat kan bijna niet geruisloos gaan. Volgens mij zijn daar nog nooit zadels weg gehaald toch?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:16

Misschien erg bemoeiallerig Bloos , maar was er dan geen alarm op de zadelkamer. Lijkt me als het al eerder is gebeurd en de zadelkamer / stallen liggen aan de weg wel een voor de hand liggende oplossing.
Wij hebben er 1 op het werk en dat ding maakt een pokkelawaai en dan staat er op de kluis ook nog een stil alarm.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:20

GvdT schreef:
Misschien erg bemoeiallerig Bloos , maar was er dan geen alarm op de zadelkamer. Lijkt me als het al eerder is gebeurd en de zadelkamer / stallen liggen aan de weg wel een voor de hand liggende oplossing.
Wij hebben er 1 op het werk en dat ding maakt een pokkelawaai en dan staat er op de kluis ook nog een stil alarm.

Misschien een idee, maar helaas ga ik daar niet over...
Je zou toch zeggen dat ons ijzeren hek voor de zadelkamer genoeg is, maar helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:12

He wat naar, ik vroeg me al af of het bij saskia rutte geweest zou zijn, ja dus.
Ik ben daar laatst nog geweest.
gelukkig is het bij ons in de buurt nu eindelijk vrij rustig met het stelen van zadels.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:25

Gisteren heb ik weer hetzelfde zadel uitgezocht. Ik krijg het volledige bedrag terug van de verzekering. Heel erg netjes moet ik zeggen. Ik hoop met een paar dagen mijn nieuwe zadel te hebben.