Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kafue schreef:Ja hoeveel hebben de rembreekkabel niet gewoon in een lusje om de trekhaak heenhangen, ik trouwens ook.
Maar eigenlijk is dit gewoon verkeerd dit lusje schiet echt wel los als de trailer achter de wagen wegschiet hoor.
noortje schreef:die auto is bij ons binnen gekomen, hij zag er niet uit. nou moet ik zeggen dat deze auto nou ook niet bepaald kwaliteit is.
mii_jessy schreef:maar er is ook een of andere nieuwe regel in de wet waarbij een persoon met een gewoon auto rijbewijs een trailer (met paarden) mag rijden
maaR daar zit wel iets van aan dat de auto zoveel keer zwaarde rmoet zijn maar dat weet ik niet precies...k ga het even opzoeken....
:D
Rianne schreef:noortje schreef:die auto is bij ons binnen gekomen, hij zag er niet uit. nou moet ik zeggen dat deze auto nou ook niet bepaald super kwaliteit is.
Kwaliteit?? Sorry hoor, maar ik vind het een goede kwaliteit auto, er ligt een mercedes moter in, de auto mag 3500 kg trekken, en hij kost ook geen €60.000 nieuw....
Wil je kwaliteit?? Moet je voor een Landrover of Rangerover gaan, kan je meteen ook een mooie lening afsluiten met een flinke rente.
Weet niet wat jij onder kwaliteit verstaat, maar de auto is gewoon zijn geld meer dan waard.
noortje schreef:die auto is bij ons binnen gekomen, hij zag er niet uit. nou moet ik zeggen dat deze auto nou ook niet bepaald super kwaliteit is.
Jobbeltje schreef:@ Kafue: Waarom een Nissan? En welk type?
barbaras schreef:Ik les voor mijn E in een Patrol....wauw!!!! Helaas iets te duur voor mij
noortje schreef:die auto is bij ons binnen gekomen, hij zag er niet uit. nou moet ik zeggen dat deze auto nou ook niet bepaald super kwaliteit is. erg sneu voor die dieren, maar goed dat ze er zo goed vanaf zijn gekomen