Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
katiavl schreef:Tetanus bij paarden verschrikkelijk vaak, dat je de andere niet ent ok maar tetanus dat zit overal ook op het terrein zelf.
Tolstoj schreef:schaapjuh schreef:
Melden? En dán??
Overigens is mijn paard ook niet geënt, gaat tegen mn principes inen heeft dus niks met geld te maken.
En waarom gaat dat tegen je principes in? Je laat je paard heel bewust een zeer groot risico lopen. Jouw ouders hebben je toch ook fatsoenlijk ingeent? Jij hebt ook je Tetanus injecties gehad. (de DKTP injectie Difterie, Kinkhoest, Tetanus en Polio)
Tetanus en influenza komen vaker voor dan men denkt. Ik ent ook niet tegen alles (Rhino en Droes doe ik niet) maar Influenza en Tetanus zie ik echt als noodzaak.
schaapjuh schreef:katiavl schreef:Tetanus bij paarden verschrikkelijk vaak, dat je de andere niet ent ok maar tetanus dat zit overal ook op het terrein zelf.
Wanneer ben jij zelf voor het laatst tegen tetanus geënt? Laat je dat bij jezelf ook ieder jaar doen dan, net zoals bij je paard?
schaapjuh schreef:Het schijnt dat een paarden tetanus injectie iets van bijna 10 jaar werkzaam is... En waarom zouden paarden gevoeliger daarvoor zijn dan mensen?
schaapjuh schreef:Het schijnt dat een paarden tetanus injectie iets van bijna 10 jaar werkzaam is... En waarom zouden paarden gevoeliger daarvoor zijn dan mensen?