sneppie schreef:*** zit momenteel in Duitsland en is helaas niet te pakken op het moment.
waarom niet ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sneppie schreef:*** zit momenteel in Duitsland en is helaas niet te pakken op het moment.
Sparky10 schreef:sneppie schreef:*** zit momenteel in Duitsland en is helaas niet te pakken op het moment.
waarom niet ?
misterA schreef:Volgens mij is Serge ouder.Hij is ook een paar maal bij mij op het erf geweest.
Hij zocht voor een Amerikaanse klant een top-fokmerrie. Ik heb hem enkele merries
aangeboden. Gaandeweg het gesprek ging ik hem wantrouwen.
Ik heb het "spelletje" meegespeeld en hem een merrie verkocht. Hij opereert vanuit
Veldhoven of omgeving en ook vanuit Duitsland. Hij heeft,uiteraard volgens hemzelf,
een stoeterij met topmerries, uit de beste duitse merrielijnen.
Hij noemde zich Serge B. en heet waarschijnlijk Serge v.d.W. Ik heb zijn tel.nr. waarop
hij ook gewoon bereikbaar is. Dus WEES OP JE HOEDE !!!!!!![]()
Cayenne schreef:misterA schreef:Volgens mij is Serge ouder.Hij is ook een paar maal bij mij op het erf geweest.
Hij zocht voor een Amerikaanse klant een top-fokmerrie. Ik heb hem enkele merries
aangeboden. Gaandeweg het gesprek ging ik hem wantrouwen.
Ik heb het "spelletje" meegespeeld en hem een merrie verkocht. Hij opereert vanuit
Veldhoven of omgeving en ook vanuit Duitsland. Hij heeft,uiteraard volgens hemzelf,
een stoeterij met topmerries, uit de beste duitse merrielijnen.
Hij noemde zich Serge B. en heet waarschijnlijk Serge v.d.W. Ik heb zijn tel.nr. waarop
hij ook gewoon bereikbaar is. Dus WEES OP JE HOEDE !!!!!!![]()
Dus jij bent een paard kwijt aan deze oplichter?
thinkaboutit schreef:ik heb jaren terug ook met zo'n soort man te maken gehad. hij deed zich voor als de zoon van een bekende grote arabische stoeterij uit belgie. hij zou hier ook een stal opzetten en had personeel nodig. deze man is ik geloof iets van twee jaar terug ook in opgelicht geweest. voor zover ik het weet is hij later opgepakt.
hij stelde zich voor als steve en gebruikte verschillende achternamen. zijn er nog meer mensen die met hem te maken hebben gehad?