Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ElCamino schreef:Chev:
En passagiers zijn geen grooms.... wees blij dat ze er (waarschijnlijk) niet opzaten toen dit gebeurde....
annmary schreef:Bedoelen ze met passagiers niet dat de bestuurder niet alleen in de auto zat? Gezien er 'bestuurder en passagiers' direct achter elkaar vermeld staat...
Maar wel schrikken als zoiets gebeurt zeg! En als je paard eenmaal op hol slaat, dan hou je die echt niet meer! Gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen zo te lezen.

polly2 schreef:annmary schreef:Bedoelen ze met passagiers niet dat de bestuurder niet alleen in de auto zat? Gezien er 'bestuurder en passagiers' direct achter elkaar vermeld staat...
Maar wel schrikken als zoiets gebeurt zeg! En als je paard eenmaal op hol slaat, dan hou je die echt niet meer! Gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen zo te lezen.
Heb het maar eens opnieuw gelezen. Denk dat ze idd met passagiers, de passagiers in de auto bedoelden....

Sjoek schreef:En passagiers zijn geen grooms.... wees blij dat ze er (waarschijnlijk) niet opzaten toen dit gebeurde....
Psies, helemaal mee eens!
Sjoek snapt het begrip quoten nog niet helemaal Sjoek schreef:Sjoek schreef:En passagiers zijn geen grooms.... wees blij dat ze er (waarschijnlijk) niet opzaten toen dit gebeurde....
Psies, helemaal mee eens!

IKbenEllen schreef:Sjoek snapt het begrip quoten nog niet helemaal
Sjoek schreef:rustig rustig nou...
IKbenEllen schreef:![]()
![]()
![]()
Buitenzorg schreef:Cayenne schreef:...Een voorlopig onderzoek heeft uitgewezen dat de eigenaar was afgestapt en de paarden daarna blijkbaar ergens van schrokken en op hol sloegen...
Waarom zou je afstappen? En ik mag aannemen dat je een tweespan al helemaal niet zonder groom rijdt?
Gelukkig dat er niet al te veel lichamelijke schade is, zowel bij de bestuurster van de auto als de paarden.
Oke, geef toe, ik reed mijn enkelspan ook wel eens alleen, maar zodra ik er een tweespan voor heb, gaat er ALTIJD een 2e persoon mee!

en dat gezeur over dat afstappe