Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:pharagirlke schreef:tja je kiest er voor om op grof weg 500kg spieren te kruipen.. Het is logisch dat blesures ernstig zijn. Als ze gek doen doen zze dat meestal vanuit galop, ne dan haal je idd een behoorlijke snelheid.
Denk dat veel ongelukken ook buiten gebeuren, en waardoor komt dat...OHja juist, omdat ze jongeren niet leren hoe ze zich moeten gedragen als er een knol op de baan loopt
Ik voel me nog steeds veilig op het paard hoor. Zou niet weten waarom ik door die cijfers plots mijn gedrag moet veranderen. Paardrijden is een veel uitgevoerde sport. Als bvb bunjee jumpen oid net zovaak was uitgevoert, dan zou ik die cijfers wel eens willen zien...
Ach nogmaals een slechte naam voor de paardensportDe meeste slachtoffers tussen 10 en 14? Verbaast me niets eerlijk gezegd
Kan niet echt zeggen dat ik de ouderen nou ook zo verantwoordelijk vind..Nee, lekker gewoon met 80 langs een pony opscheuren, 10 cm van de pony af..Zeer volwassen en verstandig!
Dus om nu alleen maar de jongeren de schuld te geven..
Verder is het wel logish dat er meer ongelukken gebeuren, je zit op een dier, je kan er niet mee praten, en weet eigenlijk nooit wat ze gaan doen. Maar ik rijd morge weer net zo vrolijk rond hoor!
Citaat:Maar...dit kan ook gebeuren als je verkeerd van je fiets springt, of met skieeen, of als je van een trap de laatste tree mist..dat hou ik mezelf nu maar voor!!! Een ongelukje zit in een klein hoekje!!