Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:40

Girlgamer schreef:
yvotje14 schreef:

Ja echt ziek he? Ik snap niet waarom dat paard blijft staan dan of zou hij hem nog vastbinden ook Verward.

Kijk, daar snap ik nou ook geen bal van......een vreemde, áchter een paard....

SylviaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:46

Ik vind het goed dat dit in de aandacht komt want het moet zeker verboden worden...en heel snel ook!
Maar ik hoef de uitzending zondag NIET te zien. Ik zit me dan zo ontzettend boos te maken en wordt daar echt verdrietig van. Dus ter bescherming van mijzelf kijk ik er niet naar. Ik wil die vehalen niet horen en de beelden al helemaal niet zien.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:52

Ziek! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:22

hoi ik heb een voorstukje gekeken en ik vindt het niet normaal ik kreeg laatst van een vriend een filmpje hij zij dit is echt afschuwlijk moet je maar eens kijken zat een zwart shetlanderhengst een vrouw te n....n bah echt ranzig maar dit gebeurt wel steeds vaker en ik vindt dit niet goed voor de dieren er moet hier echt iets tegen gedaan worden .
groetjes viccy

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:24

Gatverdamme NEE ik ga beslist NIET kijken naar zulke vuiligheid!!
Waar moet dat toch heen met deze wereld,seks met kinderen en dieren...zwaar gestoord!!!En dan druk ik mezelf nog heel netjes uit!!Laat ik nooit iemand betrappen,ik ben dan tot dingen in staat...ophangen die idioten!!Hier kan ik absoluut geen enkel begrip voor hebben,integendeel zelfs!!Wat een smeerlappen moeten dat zijn. Boos! Boos! Boos! Boos! .

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:25

Ik denk niet dat ik in staat zal zijn om dit te bekijken ...

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:25

Ik heb een voorstukje gezien op tv, gewoon om misselijk van te worden. Heb er geen goed woord voor over.. Ik zal mijn mening hier maar niet neerzetten wat ik er van vind.. Ik ga wel kijken maar walg van zulke mensen.. Voor mij hoeven hun niet te leven..

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:27

mijn leerkracht vertelde mij dat een lange tijd geleden in de krant stond dat een boer zijn koeien verkrachtte

op een avond ging hij zijn koeien " controleren" dit vertelde hij zijn vrouw , na 3 uur was die nog niet terug . De vrouw besloot te gaan kijken waar haar man was en vond daar het levenloze lichaan van haar man achteraanbengelend in een koe

wat was er gebeurd : tijdens dat de man de koe verkrachtte tropk de koe haar poep in zoals vacium trekken ( zuignap ofzo )
de man zijn edele delen werden dus dieper in de koe getrokken en zijn rug gebroken , opslag dood

hij hong nog in de koe toen de vrouw hem vond

tjah ....

Angeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:33

walgelijk!!.. en dat het nog niet verboden is!! we leven toch niet meer in de oertijd ofzo?? deze mensen moeten gewoon meteen afgstraft worden.. zaakie deraf!!! je kunt niet genezen van zo'n zieke denkstijl!! dan maar hardhandig.. Vork
ik kan het (gelukkig) dan niet kijken.. zou echt gaan koken achter me tv Duivel

radijs

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:34

Naatus schreef:
je zal ineens maar je eigen weide tevoorschijn zien komen op tv..dat je ineens je eigen paard ziet staan. Lijkt me echt verschrikkelijk en vraag me echt af hoe mensen hierbij komen.
Het zou niet eens in mijn gedachten opkomen! Laat staan dat ik het zou doen. Ben dus wel benieuwd naar de redenen dat deze mensen het gaan doen.. ga het ieder geval proberen te kijken, als ik niet over me nek ga tenminste Knipoog

Nou je zal je vent daar maar zien... gadverdamme, ik ga wel kijken.... ben benieuwd wat hun bezielt dat te doen... gadverdamme... en ik snap inderdaad niet dat ze het niet verbieden, das toch niet zo moeilijk of wel...

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:35

_Bonte_ schreef:
mijn leerkracht vertelde mij dat een lange tijd geleden in de krant stond dat een boer zijn koeien verkrachtte

op een avond ging hij zijn koeien " controleren" dit vertelde hij zijn vrouw , na 3 uur was die nog niet terug . De vrouw besloot te gaan kijken waar haar man was en vond daar het levenloze lichaan van haar man achteraanbengelend in een koe

wat was er gebeurd : tijdens dat de man de koe verkrachtte tropk de koe haar poep in zoals vacium trekken ( zuignap ofzo )
de man zijn edele delen werden dus dieper in de koe getrokken en zijn rug gebroken , opslag dood

hij hong nog in de koe toen de vrouw hem vond

tjah ....

bizar verhaal, bijna niet te geloven! Echt belachelijk, die mensen hebben echt een steekje los!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:40

Eindelijk ook een keer échte mediaaandacht voor dit. Hopelijk wordt de politiek wakker. Dit kan écht niet, ik snap niet wat die mensen bezielt. Scheve mond

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:42

Denk dat dat verhaal in de categorie "Broodje Aap" valt.

Jaja de heer heeft rare kostgangers Clown
Hopelijk verbiedt de politiek idd sex met dieren eindelijk.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:05

Ik ga niet kijken.
Helaas en gelukkig.
Want ik kan er niet tegen om zoiets te zien! vind het zooo walgelijk!
Aan de andere kant vraag ik me af WAAROM?! dat is de enige reden die ik zou kunnen bedenken om er een stukje van te zien, maar verder..
Gadver, echt!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:37

blugh blegh baaaah!!!!
Hoe ziek ben je in je hoofd zeg.. maargoed dat hji het heeft gefilmd, misschien word het dan verboden..

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:39

ik wil het dus echt niet zien.. Van mij mogen ze bij dat programma even de namen doorspelen van die lui naar de politie (maar dan nadat er eindelijk een wet is dat dit soort walgelijke praktijken verbiedt! anders gebeurt er nog niets mee)..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:52

Ik vind het super dat er op deze manier aandacht aan besteed wordt. Je kan je kop wel in het zand blijven steken, maar het gebeurt nou eenmaal.
Ik denk niet dat ik ga kijken, vind het iets te gruwelijk, zou ze waarschijnlijk het liefst m'n tv uit willen trekken en in stukjes hakken.. Ik heb één aflevering eerder gezien, over kinderprostitutie in Thailand ging dat geloof ik toen, ook erg shockerend.

Cil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:55

Wat bezielt zulke mensen in godsnaam...? Nors opkijken Het zal jouw paard ofzo maar zijn waar zo iemand zich aan vergrijpt..!
Laatst bijgewerkt door Cil op 27-04-07 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:55

ik vind het te idioot voor woorden dat SBS zelfs hier geld aan wil verdienen, want zo simpel ligt het wel, steeds maar weer de grens opzoeken en de kijker confronteren met nog meer geest afstompende dingen..
als het een serieuse informatieve documantaire zou zijn dan was het niet op SBS geweest, maar op nederland drie bijvoorbeeld.

wat mij opvalt, is dat in de Bijbel staat dat homosexualiteit, pedofilie en bestialiteit absoluut niet mogen.
en eerst worden we net zo lang met homosexualiteit geconfronteerd tot we eraan wennen, daarna kwam pedofilie steeds vaker in de media, tot er zelfs een pedo-partij werdt op gericht..
en nu we die twee dingen gehad hebben (niet dat het tweede ooit te accepteren is, het eerste heb ik zelf geen oordeel over), maar prompt worden we steeds vaker geconfronteerd met bestialiteit..
absurd!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:00

gatveredamme bah
waarom is dat nog niet verboden eigenlijk?
en ze moeten niet aan onze paarden komen Boos!
en ik ben er dan niet dus ik ga zeker niet kijken..
ik heb wel een keer die aflevering van die drugs gezien..

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:01

Ik vind het een goed initiatief, het opent hopelijk veel ogen (vooral bij de mannetjes in pak, waarom ze het nou nog steeds niet verboden hebben?????), maar ik ga niet kijken. Heb een keer een soortgelijke documentaire gezien, maar dan van mensen die dan ook één dier als 'partner' hadden, een vrouw met haar honden en een man met een klein shetmerrietje. Vond het zo zielig voor die merrie, ze was helemaal opgetut als een klein meisje, met een grote rode strik in haar maantop en ze sliep bij hem in de stacaravan. Vond het zo sneu, het beestje was zo lief, echt een schattig merrietje. Dat van die honden vond ik heel ziek, maar minder zielig, je kunt een reu immers niet dwingen seks met je te hebben, dus die doen het toch vrijwillig. Het blijft gestoord. Ik ga het ook niet kijken. Als het alleen bij gesprekken met geesteszieken blijft kijk ik wel, maar niet als ze serieus een weiland ingaan...

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:10

Zeker kijken, die mensen zijn echt ziek. Hoop dat er ook mensen naar kijken die de ophef hierover belachelijk vinden zien ze misschien in hoe erg het is.

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:14

ziekelijkk!! alleen het idee al vind ik wagelijk! jakkes!

SK1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:17

Ik hoop alleen dat er niet meer gekken op nieuwe ideen worden gebracht door de ziekelijke beelden! Boos!

Maar strafbaar moet het worden! Ik hoop dat Den Haag ook wakker wordt!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:28

Ik wil wel kijken, maar weet niet of ik het kan..... Misselijk

Het is inderdaad goed dat er aandacht aan besteed wordt. Dit programma heeft al eerder er voor gezorgd dat er een paar viezerikken zijn opgepakt, en kamervragen gesteld worden.... OK dan!

Van mij mogen ze zo'n viezerik even goed "laten nemen" door een enorme hengst!! Kijken of ie het dan nog steeds lekker vindt.....