Girlgamer schreef:yvotje14 schreef:
Ja echt ziek he? Ik snap niet waarom dat paard blijft staan dan of zou hij hem nog vastbinden ook.
Kijk, daar snap ik nou ook geen bal van......een vreemde, áchter een paard....
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Girlgamer schreef:yvotje14 schreef:
Ja echt ziek he? Ik snap niet waarom dat paard blijft staan dan of zou hij hem nog vastbinden ook.
Naatus schreef:je zal ineens maar je eigen weide tevoorschijn zien komen op tv..dat je ineens je eigen paard ziet staan. Lijkt me echt verschrikkelijk en vraag me echt af hoe mensen hierbij komen.
Het zou niet eens in mijn gedachten opkomen! Laat staan dat ik het zou doen. Ben dus wel benieuwd naar de redenen dat deze mensen het gaan doen.. ga het ieder geval proberen te kijken, als ik niet over me nek ga tenminste
_Bonte_ schreef:mijn leerkracht vertelde mij dat een lange tijd geleden in de krant stond dat een boer zijn koeien verkrachtte
op een avond ging hij zijn koeien " controleren" dit vertelde hij zijn vrouw , na 3 uur was die nog niet terug . De vrouw besloot te gaan kijken waar haar man was en vond daar het levenloze lichaan van haar man achteraanbengelend in een koe
wat was er gebeurd : tijdens dat de man de koe verkrachtte tropk de koe haar poep in zoals vacium trekken ( zuignap ofzo )
de man zijn edele delen werden dus dieper in de koe getrokken en zijn rug gebroken , opslag dood
hij hong nog in de koe toen de vrouw hem vond
tjah ....