Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Volgens de officiele uitslag staat Imke 4e:Citaat:Imke Schellekens-Bartels en Sunrise delen momenteel de derde plaats met Kyra Kyrklund en Max (71.708%). Zij hadden een paar dure foutjes maar de merrie stond er voor de rest erg goed aan.
Hippikos schreef:Volgens de officiele uitslag staat Imke 4e:Citaat:Imke Schellekens-Bartels en Sunrise delen momenteel de derde plaats met Kyra Kyrklund en Max (71.708%). Zij hadden een paar dure foutjes maar de merrie stond er voor de rest erg goed aan.
" Imke Schellekens-Bartels of The Netherlands also received a score of 71.708 riding Sunrise, but they were placed fourth as a result of the tie-breaker."
Overigens verwacht ik veel van Imke's Wibi-kür, daar zijn die Yanks wel gevoelig voor.
Citaat:Imke Schellekens-Bartels en de ster sport-merrie Sunrise (Hann, v. Singular Joter) deelt wat betreft het percentage de derde plaats met Max (SWB, v.Master) en Kyra Kyrklund, maar kwam toch op de vierde plaats. Het klassement van de finale bepaalt dat de gemiddelde score van de jury voor de technische uitvoering daarbij de doorslag geeft.
Citaat:De eerste proef zit er op en Sunnie was goed in vorm. Ikzelf vond het spannend. Ik was benieuwd hoe Sunrise zich in kleine ring zou gaan gedragen. De afgelopen dagen was ze wat heet en gespannen maar vandaag voelde ze heel goed aan. De drafonderdelen waren super. Piaff-passage was sterk en in de galop waren vooral de eners heel goed. Helaas kreeg ik wat foutjes door mijn eigen onzekerheid zoals halt houden en omspringen in galop voor de zig zag.
Ik was blij toen ik de ring uit kwam omdat ik weer gemerkt heb dat ik Sunrise kan vertrouwen. Ze is super in vorm en nu ga ik met een vertrouwd gevoel en veel zin de kür tegemoet.
Vanavond gaan we met alle bekenden een borrel pakken in ons hotel en morgenvroeg weer op tijd naar de wedstrijd om sound check te doen.
Imke