zadels gestolen eurocommerce

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: zadels gestolen eurocommerce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:43

@ revanches en waarschijnlijk een nieuwe deur en nieuw kozijn!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 11:48

Kan mij haast niet voorstellen dat ze die zadels zelf gekocht hebben, de jongens die op dat niveau rijden hoeven over het algemeen hun tuig niet te kopen, dat wordt allemaal gesponsord door zadelfabrikanten Ja

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:09

Maar is dat een reden om het niet erg te vinden?? Vind het ronduit belachelijk dat zoiets gebeurd, Eurocommerce of niet..

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 19:38

Inderdaad Elzepelze. Denk je dat hun het niet erg vinden, ookal hebben ze de zadels niet zelf betaald, voor hetzelfde geld was er iets met de paarden gebeurd.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:28

Is dit groot nieuws?? Die mensen bij eurocommerce hebben geld zat, ik vind het erger als er zadels worden gestolen bij mensen met weinig geld. Hadden ze het maar moeten beveiligen.

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:05

nowornever schreef:
Is dit groot nieuws?? Die mensen bij eurocommerce hebben geld zat, ik vind het erger als er zadels worden gestolen bij mensen met weinig geld. Hadden ze het maar moeten beveiligen.

Nou, daar kan je je wel eens heel diep in vergissen!!!!
Ik vraag me af, hoe dit nou kan gebeuren?? Ik woon nog geen 10 km van Lochem af, dus ik moet wel oppassen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:14

Elzepelze schreef:
Maar is dat een reden om het niet erg te vinden?? Vind het ronduit belachelijk dat zoiets gebeurd, Eurocommerce of niet..

Ik denk niet dat Sjuimpje bedoelde te zeggen dat het dan niet erg is Knipoog

@nowornever, je kunt het ook zien als een waarschuwing voor mensen die in deze omgeving wonen. Ik kan mij nog goed herinneren dat bij ons in de omgeving enorm veel zadels werden gestolen. Ieder weekend was het raak. Op een gegeven moment waren ze al op het bedrijf links van ons geweest, achter ons, en zaten wij er gewoon op te wachten totdat wij aan de buurt waren. Dan knijp je hem toch wel als particulier zijnde met je zuur verdiende Passier.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 22:24

Wij hebben het hier ook in de buurt gehad. Manege's bestolen, particulieren bestolen. Na een tijdje hebben we alle zadels vanuit de zadelkamer het woonhuis in gedaan, pure angst dat je zuur verdiende zadel ineens weg is. Iedere avond zaten we allemaal omstebeurt voor het raam te posten. Alle kasten werden van slot voorzien, de zadelkamer was geen 3 sec meer open en alle buitendeuren zaten steeds dicht.

Ik vind het daarom ook vreemd dat zo'n groot bedrijf geen alarm heeft. Bij ons was er max 10.000 euro te halen en dan had je het ook wel helemaal gehad.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:43

@ Cayenne; er stond eerst wat anders Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:46

O o o...die lui horen gewoon met hun tengels van andermans spullen af te blijven! Echt belachelijk. Overigens vroeg ik me idd wel af of ze geen alarm hadden...

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:52

Revanches schreef:
Citaat:
Het bericht klopt echt!!

hebben ze nog meer weg gehaald dan alleen dit dan?
als ik dat uitreken 35.000 (bedrag) / 14 (zadels) dan kom ik op €2500 per zadel uit... en dan blijven die €5000 nog over voor 10 singels... dat is €500 per singel??

Wat denk je van de toebehoren aan het zadel?
De dure en speciale beugels?
Beugelriemen?
Dat kost ook al het een en ander. Knipoog

Springflappen zijn ook al zo'n 300,- als ze die er aan hadden zitten Knipoog

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:34

sorry, dat ik zo laat reageer! maar, ik denk zelf, hun hebben elk jaar een hengstenshow daarna mag je over al kijken! OOK in de zadelkamer!
het is 2 weken later dat dit gebeurd. grote kans dat er iemand daar is gaan kijken en dan dit gejat heeft.. Nagelbijten / Gniffelen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:38

passieX schreef:
sorry, dat ik zo laat reageer! maar, ik denk zelf, hun hebben elk jaar een hengstenshow daarna mag je over al kijken! OOK in de zadelkamer!
het is 2 weken later dat dit gebeurd. grote kans dat er iemand daar is gaan kijken en dan dit gejat heeft.. Nagelbijten / Gniffelen

Ja dat werd bij mij op stal ook al gezegd.
Maar ja, misschien raar om te zeggen maar beter bij Eurocommerce dan bij een gehandicapten manege....