Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CherokeeChum schreef:KiWiKo schreef:gelul![]()
![]()
Goed onderbouwt![]()
Amerika pretendeert toch een gruwelijk westers land te zijn..
Wat heeft dat er nu mee te maken?By the way;paardevlees hier bij de slager komt bijna allemaal uit Canada..
dieren worden over de hele wereld geexploiteerd...
Dus?!
en ik voor een ben voor een goed abbotair![]()
en ik voor een ben?
Wat is een abbotair?![]()
Het is abbattoir...en een goede waar men met vakmanschap te werk gaat
zal bij de meeste mensen en ook bij mij, niet zo'n problemen opleveren.
Maar dat is nu juist het punt.![]()
SuperMinx schreef:KIwiko, het is dat, mensen zijn hypociet. Een kip trekt ook wel eens net zijn nek in. En dan geen stroom, geen neksnede en dan in een kokend bad en geplukt worden.
Mensen wordt wakker, een dier gaat dood in een slachthuis, ieder dier. Trek het voor alle dieren gelijk en niet omdat je "sympathie" voor paarden hebt dat het zielig zou zijn voor die beesten. En aangezien er nog veel erger leed in de wereld is dan paarden die geslacht worden (zoals mensen die gedood worden, verhongeren en weet ik wel niet wat allemaal) Vind ik dat er niet zo'n heisa van gemaakt moet worden!!!
KiWiKo schreef:even Cru.......... waarom mag dit wel voor varkens, koeien en kippen...... maar niet voor paarden?
Citaat:hoi hoi.
kijk maar eens op youtube.
en typ maar in slauterhouse of horseslauter daar staan filmpjes van een aantal slachthuisen in america onderandere het slachthuis dat nu gesloten word.
nou daar word je echt misselijk van hoe ze daar omgaan met paarden die geslacht worden alleen al de manier hoe ze doodgemaakt worden.met stroom op het hoofd en ze zijn dan dus niet metteen dood
en dan heb ik het nog niet eens over het vervoer naar de slachthuizen toe.
dubbeldekker vrachtwagens.
paarden die ziek zijn of wat dan ook zullen gewoon afgemaakt worden.
voor degene die het stom vinden dat ze de slachthuizen daar sluiten.
en nog steeds denken dat het er daar net zo aan toe gaat als hier nou kijk dan even op you tube,als je het niet kunt vinden wil ik je wel een link sturen.
ECHT SCHOKKEND