Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
amondi schreef:viewtopic.php?f=29&t=276853&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schiet+talentenplan+doel+voorbij
een paar jaar geleden kwamen we alk tot dezelfde conclusie, het is gewoon voor de Rabobank een sponsor feestje en met de namen van kinderen van... is het makkelijker scoren dan met pietje Smit of janneke de vries met haar getalenteerde fjord....
Dus eerst zelf tonnen insteken en dan krijg je 2000 euro van de Rabobank!
Sjoert schreef:Jochem is ook al vervangen.
Barmat schreef:amondi schreef:viewtopic.php?f=29&t=276853&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schiet+talentenplan+doel+voorbij
een paar jaar geleden kwamen we alk tot dezelfde conclusie, het is gewoon voor de Rabobank een sponsor feestje en met de namen van kinderen van... is het makkelijker scoren dan met pietje Smit of janneke de vries met haar getalenteerde fjord....
Dus eerst zelf tonnen insteken en dan krijg je 2000 euro van de Rabobank!
Dan vind ik persoonlijk dat de Rabobank het geen talentenplan mag noemen, noem het dan gewoon " Rabobank sponsort de aankomende toppers van hippisch Nederland" of zoiets(Ik win nooit met slagzinnen, jullie zien wel waarom)
Sjoert schreef:Maarrr zou zo'n talentje wel aan de top komen wanneer ze maar eenmalig worden gesteund?
Als je ouders niet de financiele middelen hebben om je de eerste jaren compleet te steunen, wordt het volgens mij alsnog moeilijk.
Barmat schreef:En van vooral zo iemand als Dominique Fillion - ooit eens een interview in BIT van gelezen - wat een arrogant en verwend wicht is dat zeg! Op de vraag of het talentenplan niet beter het geld kon besteden aan onbekend talent (zoals IK het dus graag zou zien) antwoorden deze griet dat ze dat niet nodig vond, dat het beter besteed kon worden aan mensen zoals zij.... getverdemme, de arrogantie! Ook wilde ze niet lesgeven, ze reed liever de hele dag... *zucht*
Nee, dat hele talentenplan mag van mij de prullenbak in!!!
en nee, ben niet jaloers (want die opmerkingen komen er vast)
celintjuh schreef:Oh mijn god, mensen toch...
Dressuur werkt zo, dat staat vast.
Laat iedereen lekker doen enlaten waar hij zin in heeft. Iedereen die commentaar heeft kan zelf wel eerst gaan laten zien hóé GE-WEL-DIG ze wel niet zijn ... Pfoeh.. doe toch niet zo moeilijk en ga zelf "ff" Grand Prix rijden! Pfff...
celintjuh schreef:Als iedereen zo dom gaat doen over dat ze zelf die 2000 euro willen...