Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djaleesa schreef:Ja, inderdaad het is een paar stalling en een bak en weide.
die buurman die is echt een zeikerd sorry dat ik het zeg hij heeft inderdaad bezwaar er tegen gemaakt.
Gal, heeft echter wel een vergunning gekregen
bterlaan schreef:En is een stoeterij niet agragrisch dan? Wat is er niet-agrarisch aan het fokken van paarden?
Horsii_mine schreef:Pff.. Dat is de stal van mijn (ex) instruktrische.. Pff! Wat belachelijk! Hopelijk mag de stal toch nog blijven staan..
Djaleesa schreef:Horsii_mine schreef:Pff.. Dat is de stal van mijn (ex) instruktrische.. Pff! Wat belachelijk! Hopelijk mag de stal toch nog blijven staan..
Noortje?
Even voor de duidelijkheid het is GEEEN manege.
bterlaan schreef:En is een stoeterij niet agragrisch dan? Wat is er niet-agrarisch aan het fokken van paarden?
Esther_ schreef:bterlaan schreef:En is een stoeterij niet agragrisch dan? Wat is er niet-agrarisch aan het fokken van paarden?
Paarden worden in het bestemmingsplan altijd als niet-agrarisch beschouwd. Onder agrarisch vallen koeien, varkens, landbouw etc. Heel vaak beseffen mensen dit niet daardoor komen er vaak problemen bij het plaatsen van stallen, een rijbak etc.
Nikka schreef:Paarden worden in het bestemmingsplan altijd als niet-agrarisch beschouwd. Onder agrarisch vallen koeien, varkens, landbouw etc. Heel vaak beseffen mensen dit niet daardoor komen er vaak problemen bij het plaatsen van stallen, een rijbak etc.
Djaleesa schreef:GEEN manege.