maar inderdaad iedereen in de buurt de zadels goed opbergen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lowara schreef:ben erg benieuwd welke kennissen nu geen zadels meer hebben. ken van beide stallen veel mensen.
Maar jeetje zeg, dit komt we steeds dichterbij! Hopen dat men zo slim is om ervoor te zorgen dat ze goede beveiliging krijgen,want gegarandeerd dat binnen een paar maanden de dieven weer terug komen om alle nieuwe zadels te stelen
claudia23 schreef:jemig...Dat is zowat naast de stal waar sjors staat...Daar schrik ik van..
Suziej schreef:Lowara schreef:ben erg benieuwd welke kennissen nu geen zadels meer hebben. ken van beide stallen veel mensen.
Maar jeetje zeg, dit komt we steeds dichterbij! Hopen dat men zo slim is om ervoor te zorgen dat ze goede beveiliging krijgen,want gegarandeerd dat binnen een paar maanden de dieven weer terug komen om alle nieuwe zadels te stelen
Beveiliging zegt niets, op die stal ik Boekelo (waar niet alleen 3 zadels, maar ook veel dure bitten/hoofdstellen zijn gestolen) liep een hond, en de zadels lagen in een schuur wie beveiligd was, en binnen die schuur lagen ze nog in een kast wie ook beveiligd was.
Wat een trieste mensen wie dit doen!
Marloes3003 schreef:welke stal in Boekelo gaat dit over als ik vragen mag?
spetter04 schreef:pff ja wij staan afgelegen op een boerenweg maar ook bij ons zitten snachts de kasten op slot,
maar als ze ook het lef hebben de kasten los te breken , pff
maar wonen er geen mensen bij die maneges ?
die moeten toch wat horen ?
wij hebben er twee honden rondlopen , maar die gaan de nachten naar binnen maar zodra er maar iets vernomen word door die twee slaan ze gelijk aan ,
maar lijkt me ook een eng idee zometeen staat je stal in de fik en hebben ze het niet door brrr ,
hoop dat ze de zadels weer vinden de gedupeerde moeten internet maar goed in de gaten houden lijkt me ?
succes in ieder geval voor de gedupeerde
spetter04 schreef:pff ja wij staan afgelegen op een boerenweg maar ook bij ons zitten snachts de kasten op slot,
maar als ze ook het lef hebben de kasten los te breken , pff
maar wonen er geen mensen bij die maneges ?
die moeten toch wat horen ?
wij hebben er twee honden rondlopen , maar die gaan de nachten naar binnen maar zodra er maar iets vernomen word door die twee slaan ze gelijk aan ,
maar lijkt me ook een eng idee zometeen staat je stal in de fik en hebben ze het niet door brrr ,
hoop dat ze de zadels weer vinden de gedupeerde moeten internet maar goed in de gaten houden lijkt me ?
succes in ieder geval voor de gedupeerde
Suziej schreef:Dat is echt balen zeg Lowara!
Bij die stal in Boekelo ging het ook allemaal om Prestige Paris zadels.
Nouks schreef:Nacht van zondag op maandag zijn er circa 15 zadels gestolen bij ons op stal. Ze hebben ALLES opengebroken (deuren, zadelkamers, zadelkasten) en daarna de duurste zadels meegenomen...