He bah!, dat is echt naar, ze zal er iig wel een flinke trauma aan overhouden zeg, gatsie, moet niet denken dat dat mij zou overkomen... Heel veel sterkte voor alle betrokkenen, en vooral voor het meisje zelf
Ochsjit zeg, wat naar dit. én het paard overleden én eronder liggen, maar dan ook nog eens in water... wat zal ze geschrokken zijn zeg. Gelukkig is het met het meisje goed afgelopen en heeft het paard niets van zijn dood meegekregen...veel sterkte voor het meisje..
Wat een verschrikkelijk bericht zeg! Hoop dat het meisje hier niks aan overhoudt, wat moet dit een nare ervaring voor haar zijn geweest!
Ik denk wel dat ze er een trauma een over houdt maar ik hoop het voor haar natuurlijk niet! Op onze manege is ook een keer een pony dood neergevallen onder een les (gelukkig heb ik het niet gezien anders had ik er denk ik ook een trauma aan overgehouden..
Oei oei oei...dat wens je je ergste vijand niet! God zij dank kwam ze niet echt helemaal onder het paard en is verdronken! Afschuwelijk! Voor het paard een mooie dood.
vreselijk moet dit zijn geweest! een hele klap als zo'n beest ineens neer valt.. ze had wel kunnen verdrinken..
een jaar of 13 geleden toen ik nog op de manege les had, is daar tijdens de lessen ook eens een pony overleden aan een hartaanval, een vreselijk gezicht was dat!
Wat verschrikkelijk! Je beste maatje verliezen en dan zie je hem nog op je liggen én zie je hem nog zo levenloos en ''respectloos' omhoog getrokken worden...(ja ik weet het, anders raakte ze er niet onder uit, maar ik bedoel maar...)
Arm arm meisje! Ik denk dat haar lichamelijke pijn niet eens 1/10de is van de geestelijke die ze hier aan over houd...
ja dat is echt heel erg !! ik wens haar ook heel veel sterkte... gelukkig heeft zei alleen haar sleutelbeen gebroken maar haar paard zou ze wel heel erg missen
Ze is vandaag geopereerd, en alles gaat goed! De avond dat het gebeurde ben is mijn zus s'avonds nog met haar broer naar het ziekenhuis gegaan en was ze goed aanspreekbaar. Haar sleutelbeen is gebroken en groeischijven gescheurd. Het gebeurde in ons land.
Vandaag hebben mijn vader en haar vader het paard uit de sloot gehaald, die nu bij ons thuis ligt.
Het paard zat in het A kader tweespan en was Fries en Ned kampioen. En allergrootste maatje!