Uitslagen Indoor Brabant dag 1!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Rianne_

Re: Uitslagen Indoor Brabant dag 1!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:38

pharagirlke schreef:
MoniqueT schreef:
Wij komen net terug. Wat een kul van Michaels-Beerbaum om niet te starten in de barrage ...

Dit vind ik pas flauwekul, tenzij jij het paard beter kent dan de ruiter zelf hoef jij daar helemaal niet over te oordelen! Beter een ruiter die aan het paard denkt dan eentje die start en daarmee het paard 'kwaad' berokkend. Beetje egoistisch om zo te oordelen.

Hélemaal mee eens! OK dan!

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 21:16

MoniqueT schreef:
Wij komen net terug. Wat een kul van Michaels-Beerbaum om niet te starten in de barrage ...

De zoveelste die hierop reageert Knipoog.
ik vind het niet, zij reed het netste van allemaal, en het rustigste, zou ze dan haar nette rijstijl op moeten geven en met goed geluk geen balk raken, want bij gerco en albart scheelde het mischien 1 mm of die balken lagen eraf! of had zoer nou een balk? Ik vond het iniedergeval een goede beslissing!
ik vond het trouwens wel kei spannend!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 21:21

Ilsje_ schreef:
MoniqueT schreef:

De zoveelste die hierop reageert Knipoog.
ik vind het niet, zij reed het netste van allemaal, en het rustigste, zou ze dan haar nette rijstijl op moeten geven en met goed geluk geen balk raken, want bij gerco en albart scheelde het mischien 1 mm of die balken lagen eraf! of had zoer nou een balk? Ik vond het iniedergeval een goede beslissing!
ik vond het trouwens wel kei spannend!

Zoer had een balk! De laatste! Duivel