Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mitxa schreef:Sommige mensen nemen liever dieren dan kinderen en zijn hun dieren als het ware hun kinderen. Zal hier vast niet het geval zijn, maar ik vind dat de gemeente best rot reageerd. Alhoewel ik me ook best kan voorstellen, dat je niet voor elk dier wat aangereden wordt een gedenkteken kunt plaatsen. Ik heb hier een beetje dubbele gevoelens bij.
Dus ook heus niet zomaar voor ieder dier.
runningkawa schreef:Lekker botte provincie
Die weet niet dat dierenliefde voor sommige mensen net zo diep kan gaan.
Eigenlijk maar een zielige stumperd die zoiets kan zeggen
runningkawa schreef:Ik had zoeits, als haar dat steun geeft, wat doet het er toe dat er een advertentie staat.
En dat heb ik ook met een gedenkteken.
Dat ik het niet zou doen, vind ik geen reden om te zeggen, onzin een ander mag dat ook niet.
En dat lijkt de provincie hier wel te doen.
geluksvogel schreef:Ik vind het eigenlijk erg storend, al die bloementjes enz in de bermen van autowegen. Bij ons in de buurt zijn 2 jongens omgekomen doordat ze tegene een boom aan vlogen met de auto en de hele boom zit onder de knuffels, foto´s en reutemeteut. Ik stoor me daar echt aan. Je komt erlangs en die hele boom zit gewoon onder. Misschien voor mensen een uitweg om te laten zien wat er gebeurt is maar ik vind het eigenlijk gewoon onzin. Het leid af op de wegen omdat je er meestal altijd even naar kijkt. Een grafmonument vind ik wel heel ver gaan. Snap de gemeente zeker wel
milou123 schreef:Wat een onwijs mooi gebaar! Echt heel mooi..!