Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:die trainer had toch ook beter moeten weten en zn klant moeten adviseren, of is dat in de drafwereld anders dan in de rest van paardenland?
laetitia schreef:Ik vind het heel raar dat je een paard niet laat keuren als je zulke sportplannen hebt. Niet alleen klinisch maar ook rontgenologisch laten keuren bij dit soort ambities.
Mijn paard heb ik alleen klinisch laten keuren, prijs van paard was vrij laag. Ik wil er ook geen sport mee beoefenen.
Klinische keuring zegt helaas ook niet veel, want hij is niet goed uitgevoerd en nu zit ik met een paard dat chronisch hoefbevangen is.
Sjoert schreef:Doen ze dat?
Bij die van ons is dat ook gedaan in januari, maar ik begreep dat dat eigenlijk service van de zaak was zo ong. Dat was overigens bij een rontgenologische keuring en achteraf moesten we er ook nog voor betalen ook.
draverr schreef:Dit paard komt van de veiling, en voorafgaand worden alle paarden gekeurd!!! zo ook dit paard!... Dit krijgt nog wel een staartje!
cissy schreef:en is dat nieuwe paard dan wel gekeurd van te voren?
draverr schreef:Ik "weet"het verhaal van beide kanten, de eigenaar had het paard wel terug willen nemen als ze hadden gebelt toen het paard nog in leven was.bij het paard is overigens nooit een veearts geweest alleen voor een castreren. Het paard mankeerde niets toen hij werd verkocht heb ik uit zeer betrouwbare bron.
Leetjuhh schreef:draverr schreef:Ik "weet"het verhaal van beide kanten, de eigenaar had het paard wel terug willen nemen als ze hadden gebelt toen het paard nog in leven was.bij het paard is overigens nooit een veearts geweest alleen voor een castreren. Het paard mankeerde niets toen hij werd verkocht heb ik uit zeer betrouwbare bron.
?????? Versleten kogels heb je niet in een paar weken hoor.....