het is best wel leuk vind ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LilianR schreef:StoerAls ik dan met Wino dat doe heb je Ronalwiño
haha.
imke schreef:Ik vind het een rot sport. Als je het al onder de noemer "sport" moet zetten. Ik vind het maar een hoop getrek en gepluk in die paardenmonden. Ik ken maar weinig paarden die constant met de oortjes naar voren lopen als ze om worden getrokken en worden geschopt om sneller bij de bal te komen.
CoriienRN schreef:idd het lijkt mij ook niks.. sorry..
nog meer werk voor de knhs .. terwijl ze niet eens bij kunnen benen met de "startkaarten"
imke schreef:Ik vind het een rot sport. Als je het al onder de noemer "sport" moet zetten. Ik vind het maar een hoop getrek en gepluk in die paardenmonden. Ik ken maar weinig paarden die constant met de oortjes naar voren lopen als ze om worden getrokken en worden geschopt om sneller bij de bal te komen.
Zaina schreef:imke schreef:Ik vind het een rot sport. Als je het al onder de noemer "sport" moet zetten. Ik vind het maar een hoop getrek en gepluk in die paardenmonden. Ik ken maar weinig paarden die constant met de oortjes naar voren lopen als ze om worden getrokken en worden geschopt om sneller bij de bal te komen.
misschien zijn bitloze hoofdstellen handig in deze sport
hns schreef:Hmm...
En hoe gaan we dat met die ruggen op lossen?
Vooral bij Horse Ball wordt veel gehangen en de ruiters hebben meestal een superscheve zit.
Tja hoelang zullen ze er nog van hebben totdat hun paarden versleten zijn?
Urose schreef:hns schreef:Hmm...
En hoe gaan we dat met die ruggen op lossen?
Vooral bij Horse Ball wordt veel gehangen en de ruiters hebben meestal een superscheve zit.
Tja hoelang zullen ze er nog van hebben totdat hun paarden versleten zijn?
Sorry hoor, maar hier is niks van waar![]()
Van Horseball krijg je juist een onafhankelijke zit !
sambagirl schreef:Hoop inderdaad dat het geen officiele discipline wordt, ik vind het er behoorlijk paardonvriendelijk uitzien! Dat gehang en dat geruk en dat gepluk.Nee....brr van mij hoeft het niet
PeruaansePas schreef:Totaal paardonvriendelijk, dus waar kan ik de petitie tégen tekenen?
PeruaansePas schreef:Mee eens. Als mensen het leuk vinden om een balspel te doen, laten ze dat dan vooral doen, maar dan graag zònder paarden.
fleurbartels schreef:PeruaansePas schreef:Mee eens. Als mensen het leuk vinden om een balspel te doen, laten ze dat dan vooral doen, maar dan graag zònder paarden.
zonder paarden een balspel doen?? waarom dan niet zonder paarden moeilijke sprongen maken en zonder paarden kei hard gaan rennen en zonder paarden moeilijke gymnastiek doen???? als je paarden in een groep in het land ziet spelen, rennen, draaien etc.. gaat er ook niet echt zacht aan toe.
mijn ervaring is dat het bal spel wat ik speel te paard, paarden echt super leuk vinden en zelf "meedenken" in het spel (bal volgen, proberen sneller te gaan dan de ander zonder daar kei hard voor aan te sporen etc).
Ik heb nog nooit een Nederlandse horseball demo gezien. Wel een franse en volgens mij reden hun niet met vaste martingaal etc. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat de band onder de buik niet veel kwaad kan, aangezien er ook een singel zit. en over sporen---> check de bak/rij club waar je rijd. hoeveel rijden daar zonder sporen? hoe weinig mensen rijden werkelijk alleen met kuit?
echt, ik ben ook niet anky en/of de beste ruiter. maar probeer met mijn scherpe opmerkingen jullie te laten inzien dat wat men "normaal" vindt niet veel afwijkt dan wat men niet gewend is.