Paard ontsnapt uit trailer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naisven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 09:00

Paarden kunnen heel lenig zijn in een trailer, ik heb eens een paard van mijn vriendin in een 2-paards gezien die was over de voorboom heen geklommen en aan de andere kant ondersteboven weer in de trailer beland. We zaten samen in de auto en hebben weinig gehoord, maar de gaten zaten in het dak! Oeps.. foutje...

Ik heb zelf een keer op de rotonde gereden met mijn Fjordje, was ik het voordeurtje vergeten dicht te doen (nee, niet eens blond Knipoog). Kijk ik in mijn zijspiegel, denk ik: Ach gossie, wat heeft-ie toch een leuk koppie... KOPPIE!!??? Waaaaaaaaaaah, het deurtje staat nog open (mijn Fjordje vond het wel leuk, die airco en stond heel relaxed naar buiten te kijken).. Toch maar effe gestopt Knipoog... foutje, bedankt!... toch wel handig zo'n onverstoorbare Fjord...

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 20:46

hallo ik heb dus een paard die echt niet meer de trailer ingaat omdat iemand niet echt veilig reed maar dat is bij jou niet het geval

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:44

haha geweldig ach gossie, wat heeft-ie toch een leuk koppie

haha sorry hoor maar vind het echt grappig

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:29

prakje schreef:
tjee dat is l*lig zeg loop je ergens komt je paard doodleuk voor bij stappen tja ik zal wel raar staan te kijken he daar heb je het paard dat presies op die van mij lijkt en wat blijkt is het je eigen paard

ihi ja... best gevaarlijk idd en toch o zo grappig.
dacht ook eerder aan de optie van een andere persoon die doodleuk ff een klep openzet

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 22:12

tja, reed eens achter een trailer waarin het paard koppeltje duikelde over de voorboom... was niet echt een leuk gezicht. Op wat kleine schaafwonden lipe het gelukkig allemaal goed af...

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 13:00

Errug !!!
Misschien had iemand `m open gemaakt.
Gelukkig was het paard niet verwond.