Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gomir schreef:Bron: http://www.pzc.nl/sport/internationaal/ ... 052295.ece
AMSTERDAM (ANP) - Maikel van der Vleuten heeft zaterdagavond tijdens Jumping Amsterdam het grootste succes uit zijn carrière geboekt. De talentvolle Brabantse springruiter bracht de Grote Prijs op zijn naam, de op een na belangrijkste springrubriek van het concours hippique in de RAI.
In de barrage troefde Van der Vleuten jr met zijn jonge merrie Audi's Parmala Douche landgenoot Ben Schröder (BMC Rubert R) af. Het verschil tussen beide Nederlandse combinaties was minder dan dan een tiende van een seconde. Van der Vleuten verdiende met zijn zege 15.000 euro. Schröder kreeg tien mille.
echt jammer, maar we moesten gister vlak voor de barage weg om de metro te halen

Dagie schreef:wat is er met paard van angelique gebeurd dan?

gomir schreef:
En wat heb ik hard moeten zoeken naar een officieel nieuwsbericht...

annepanne schreef:Dagie schreef:wat is er met paard van angelique gebeurd dan?
Die ging door de hindernis ipv erover... Liep erg pijnlijk linksvoor, misschien spierscheuring o.i.d.
Kanelly schreef:Oh het was echt super!
En heel stiekem iedereen op de tribune 'nee nee nee nee!!', roepen toen Ben bijna sneller leek te zijn( ja ik ben zelf ook schuldig
)
Het dak ging er echt af! Geweldige avond!

) Kanelly schreef:Oh het was echt super!
En heel stiekem iedereen op de tribune 'nee nee nee nee!!', roepen toen Ben bijna sneller leek te zijn( ja ik ben zelf ook schuldig
)
Het dak ging er echt af! Geweldige avond!
Ik gun het Maikel wel! Wat een super snel paardje zeg en dat voor de 1e keer op zo'n wedstrijd! 

. Je ziet aan het einde dat Maikel iets sneller dan bedoeling de ring uit gaat 
Athans vannuit mijn plek leek dat zo. Ze sprong er ook half, dwars door heen zegmaar. En toen schoot een zo'n balk omhoog. Ze reed op een bruin paard
annepanne schreef:Ha ha het was echt zo leuk! Iedereen juichen bij elke ruiter die over zijn tijd heen was! Hij reed super! Fijn ook dat hij het paard van z'n pa mocht lenen voor de prijsuitreiking!
Iemand op de hoogte hoe het met het paard van Angelique Hoorn afgelopen is?