Paardenfonds Vries voor rechter gedaagd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ZzzeiN

Re: Paardenfonds Vries voor rechter gedaagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:45

Ik heb het bij kassa gezien echt absurd dat ze niets terug krijgt toen ze bij kassa is geweest, vind het sowieso niet kunnen dat ze het dier toch ondanks de medicijnen naar de slager wouden doen voor comsumptie. Ben benieuwd wat er van de rechtzaak terecht komt.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 21:00

Wij waren tot vorig jaar verzekerd bij dit fonds (inderdaad z'n 'ouderwets boerenfonds') en wij hebben onze paarden er uit gehaald. Ik had het gevoel dat de regelgeving van de laatste jaren het fonds een beetje boven het hoofd was gegroeid. Ze wisten niet meer hoe het allemaal moest, werden inderdaad wat vaag over allerlei zaken rond medicijngebruik, slacht, enz. Wij waren het vertrouwen wat kwijt!

Wij hebben echter nooit de indruk gehad dat deze mensen te kwader trouw handelden. Ik vind wel dat ze ontzettend onhandig en dom zijn geweest!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 00:16

Wij hebben onze pony's en mijn paard ook bij een onderling paardenfonds verzekerd. Spijtig genoeg hebben we meerdere malen een beroep moeten doen op de verzekering, maar wij zijn altijd correct behandeld. Ik herken dan, gelukkig, ook niets van de negatieve ervaringen die ik hier lees. Wat mij betreft dan ook niets dan lof over ons onderling paardenfonds (Norg). Wel triest dat het niet overal goed gaat. Zoiets kun je er bij al je verdriet niet bij gebruiken.