Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XUlyssesX schreef:ik snap het niet jullie stemmen wel op hem?
maar zijn het wel eens met ons dat anderen het meer gegund is? beetje tegenstellig dan hadden jullie op de anderen moeten stemmen toch?
. Oké dit was gewoon even een tussendoortje! DebbieY schreef:Haha kom ik ff tussendoor. Ik weet nog héél goed dat ik in 1998 van hem had gewonnen in Indoor Zeeland, en toen zei hij, gefeliciteerd en ik wist niet wat ik terug moest zeggen. Oké dit was gewoon even een tussendoortje!
Sam_Sam schreef:Nou gefeliciteerd dan maar.
Het ziet er echt niet uit zoals Maikel van Vleuten doorgaans op de foto staat....
Het oog wil immers ook wat
.

maar snap ook wel dat het frustrerend
Dagie schreef:endie Zin van Sam_Sam slaat nergens op, maikelisgewoon een leuke en lieve jongen.
Firedancer schreef:
Als het mijn zoon was kreeg hij stevig op z'n donder ipv nog meer schouderklopjes. Gedreven zijn is prima, maar je moet je wel gewoon fatsoenlijk blijven gedragen natuurlijk!
Sam_Sam schreef:(even in ogenschouw nemend dat een journalist het verhaal mogelijk wat anders genoteerd heeft...).

Dagie schreef:Maikel heeft het ook gewoon verdiend punt.
En als er iemand is die niet arrogant is en zichzelf geweldig vind is het maikel wel houdt altijd met anderen rekening ( al vindt ik dat die zichzelf best wel beetje geweldig mag vinden,want als je zo kan rijden als hem..), alleen beetje jammer dat er dingen over hem gesegt worden door mensen die hem NIET persoonlijk kennen erg jammer hoor !