Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:ook klopt de bronvermelding op de voorpagina van Bokt nietdeze moet zijn: http://www.crazy-news.info/2006/12/05/h ... laine.html
dus niet www.netscape.com
maar www.crazynews.info
Sorry dat ik dit zo schaamteloos post![]()
nikkigioa schreef:Ik denk dat het wiel van het vliegtuig afgevallen is vlak na het opstijgen en vervolgens het paard geraakt heeft. Zoiets. Kan toch niet anders?
More schreef:Ik geloof het niet! Er komt echt geen paard op een startbaan voor een vliegveld! Het is toch allemaal hardstikke goed geregeld op zo'n vliegveld. Echt heel streng.
Dan kan daar niet zomaar een loslopend paard zijn :S.
Of miss die is ontstnapt ofzo heb geen idee maar geloof het niet.
beantsje schreef:More schreef:Ik geloof het niet! Er komt echt geen paard op een startbaan voor een vliegveld! Het is toch allemaal hardstikke goed geregeld op zo'n vliegveld. Echt heel streng.
Dan kan daar niet zomaar een loslopend paard zijn :S.
Of miss die is ontstnapt ofzo heb geen idee maar geloof het niet.
Haha, dan zijn jullie nog niet eerder in Roemenië geweest! Geloof me, daar kan alles. Ja misschien niet op Otopeni, de internationale en supermoderne luchthaven in Boekarest, maar verder in Roemenië kan echt alles...
Vorig jaar zijn trouwens prachtige Lippizaner hengsten gedood op de nationale stoeterij in Roemenië omdat het dak door verwaarlozing was ingestort...moet je voorstellen: niet op een prutsboerderijtje maar op de Nationale Staatsstoeterij...