en bovendien, door hier op bokt te roepen dat de moeder zwaar alcoholiste is, kan je mensen behoorlijk kwetsen. Stel je voor dat ze (of een bekende van haar) dit leest!
Is verder ook nog volledig irrelevante informatie. het gaat nu om dat kind dat daar dood lag. Ik vind het erg. Je weet idd niet hoe het kan, idd msgn aangereden, maar dat neemt niet weg dat het erg is voor familie en vrienden. Groetjes, mij
Beantsje, ik denk dat men die smiley aanziet voor een nagelbijtende smiley, een wat verwarrend ding overigens.
Wat ontzettend naar voor de nabestaanden dit, het zal je kind maar zijn. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken zullen komen..bedoel het meisje is gevonden, maar in wat voor staat, als het een ongeval is ziet men toch geregeld redelijk gauw of dat het is geweest. Met daarbij, doorrijden na een ongeval, is een ook misdrijf met helaas een dodelijke afloop... Veel sterkte voor de nabestaanden toegwenst..
op de radio zeiden ze dat ze inmiddels door haar moeder is geidentificeerd adhv haar kleding, ze is dus waarschijnlijk te erg toegetakeld om het de moeder te laten zien, erg hoor, vreselijk gewoon.
timokyana
ze was zo erg toegetakeld dat ze het haar moeder niet aan wilden doen om haar zo te laten zien.... haar fiets was trouwens wel op de weg gevonden waar ze altijd langs fiets, maar ze lag zelf heel ergens anders het is nog wel een groot raadsel... en vanacht ook weer is er een man vermoord in een kroeg.... het is de laatste tijd wel heel erg
ik ken het daar wel en dat is niet op de weg naar 2e mond igv. daar ben ik dus ook met me paard langsgereden ooit waar zij is vermoord ohw bah eng hoor. Nouja sterkte en 12 jaar poeh wat jong
Over de smiley, ga met je muis er maar eens op staan, dan staat er de tekst, nagelbijten/gniffelen. Dan neem ik aan dat hier nagelbijten bedoeld werd. Dus graag zelf eens verder kijken dan mensen beschuldigen over een smiley