Ik heb het boek(je) al gezien, één van mijn collega's had het mee naar het werk. Er staan inderdaad mooie foto's in, maar verder...?? Voor de amzone's had ik het leuk gevonden, maar wat heeft Piet Paulusma hier nu weer mee nodig..??!! Alleen 'omdat hij uit Friesland komt en bekend is' of zo?! Flauwekul zeg; ik als Fries vind het maar een irritant mannetje met zijn slappe gel*l om het weer heen. Kom 'to the point' man, ik wacht op het WEERBERICHT !!
vind het een grote onzin zijn waarschijnlijk niet veel mensen die weten dat er een stuk verderop nog meer van die stukken grond waren met nog veel meer vee dat zat opgesloten en daar hebben ze niet eens naar omgekeken
ze zullen wel hebben gedacht deze man is al bekend dat hij niet super voor zijn dieren zorgt laten we hem maar even pakken
paarden stonden daar trouwens prima tot een of andere gek besloot met lichten naar de paarden te gaan schijnen en toen een aantal het water inging
Ik heb het boekje ook gekregen, de foto's zijn inderdaad heel mooi, daar ging het me ook vooral om Ik weet dat ze hem in appelscha bij een winkeltje hebben gekocht voor 10euro oid, iedergeval goedkoper dan de 12,50 die op internet vermeld staat.Ze heeft namelijk nog nagevraagd of het klopte.
Ik heb het boekje ook thuis, mn broer heeft het gekregen van zijn werk ofzo maar hij heeft niets met paarden dus ik mocht het hebben Vind het leuk om een keertje te zien, foto's zijn prachtig en soms ook wel schokkend.. maar het ligt niet op mn nachtkastje ofzo