Primeur voor manege in Veendan: Zonnebank voor paarden

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Re: Primeur voor manege in Veendan: Zonnebank voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:24

Ik vind opzich wel goed van een manege dat ze dit voor die paarden over hebben. Ja

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:25

Echt, Shokking.... Bloos!
Nee, absoluut de eerste manege Knipoog ( Nagelbijten / Gniffelen )

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:25

ghoo Haha! zelfs onze lelijke niet mooi verzorgde Duivel manege heeft er een Bloos

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:27

Citaat:
Volgens haar is het de eerste keer dat een manege een solarium aanschaft.

Nja, volgens mij is het duidelijk niet de eerste keer dat ''een'' manege een Solarium aanschaft, want ik ken zomaar een paar maneges waar ik zeker van ben dat ze die ook hebben. Mja ach, misschien wilde ze gewoon haar trots tonen omdat ze er lang voor heeft moeten sparen ofzo Knipoog, weet ik het. Maar wel lekker voor de paarden.

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:28

Nou ja, ik vind het een goede zaak als een manege er 1 aanschaft. Manege paarden verdienen het toch ook om lekker te kunnen onspannen onder een solarium? Tenslotte zijn dat een van de meest hardwerkende paarden van nederland. Ik weet trouwens niet of dit de eerste manege is die dit heeft maar ik vind het wel een goede zaak Lachen

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:32

Bij ons op de manege hangt inderdaad ook al jaren een solarium.
Maar hoewel de manegepaarden voor de rest net zo goed verzorgd worden als de pensionpaarden en je dus geen verschil ziet tussen een manegepaard en een pensionpaard, zie ik een manegepaard eigenlijk nooit onder het solarium staan.

Schijnbaar is de luxe van het solarium alleen weggelegd voor de pensionpaaren. Ding werkt op muntjes en ik moet zeggen dat ik nooit een muntje koop voor het solarium. Vind ik toch de verantwoording van de manege eigenaar.

Dus misschien hebben veel maneges wel zo'n ding maar het is de vraag of die ook daadwerkelijk voor de manegepaarden is of alleen voor de pensionpaarden.

Van mij mag een manege waar ze goed voor de paarden zorgen best wel eens positief in het nieuws komen. Maar ja om daar maar gelijk een primeur van te maken is wel een beetje overdreven Haha!

haan

Wow ik rol van mijn stoel !! Schokkend wereldnieuws, Groningen mag volgens een hoop mensen jaren achter lopen maar Veendam he? daar is het pas erg ................. Clown
Laatst bijgewerkt door haan op 24-11-06 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kelly

Jeetje wat een onzin! haha mijn pony staat er bijna iedere dag wel onder (gemakzucht van mij) en we hebben er 2 op de manege. volgens mij hebben de meeste manges wel een solarium dus ik begrijp eigenlijk niet waar men zich zo druk over maakt! AAAAAAAAAA ER BESTAAT EEN PAARDEN ZONNEBANK! ( ze lopen blijkbaar een beetje achter want het bestaat al een tijdje) Vork

Laast ook bij paard en koest is er zo'n solairum tentoonstelling ofzo weet niet precies wat het was maar in ieder geval er hingen allemaal solariums. Is er zo'n meisje (14 denk ik) met haar moeder begint ze bloedserieus uit te leggen waarvoor dat ding is. "en ja als je daar dan je paard onderzet word hij bruiner"! en het kind blijft nog steeds superserieus.. ik heb daar zo veel gelachen ! Clown

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:33

jezus dat het gebeurt!!

nO0rtjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:34

maf Haha!
wel erge onzin, maarja....
't is maar wat je leuk vind hé Tong uitsteken ?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:36

Haha _Kelly, maar weet je dan niet dat die paarden daar ook echt serieus een tintje donkerdre van worden, Knipoog Tong uitsteken. Ik ken een manege en daar wordt hij ook gebruikt voor manege paarden/pony's want de mensen die daar een verzorg paard/pony hebben staan, die ze dus huren van de manege, zetten ze daar ook wel eens onder. Dus gelukkig wordt het dan ook op sommige maneges voor het '' personeel'' gebruikt Knipoog.
Laatst bijgewerkt door MelOdYs_Star op 24-11-06 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicolle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:38

hahaha Haha!
ik heb het nog nooit gezien, maar ik denk dat ze in iedergeval niet de enige zullen zijn Lachen
er zullen best wel meer maneges zo'n lamp hebben Lachen
maar idd wel fijn dat ze het voor de paarden overhebben! Lachen

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:39

OMG Haha!

Ik dacht dat ik achterliep bij sommige dingen.. Clown

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:40

MelOdYs_Star schreef:
Haha _Kelly, maar weet je dan niet dat die paarden daar ook echt serieus een tintje donkerdre van worden, Knipoog Tong uitsteken. Ik ken een manege en daar wordt hij ook gebruikt voor manege paarden/pony's want de mensen die daar een verzorg paard/pony hebben staan, die ze dus huren van de manege, zetten ze daar ook wel eens onder. Dus gelukkig wordt het dan ook op sommige manege voor het '' personeel'' gebruikt Knipoog.

*Gaat gelijk zonnebrandolie voor haar schimmel poownie kopen * * Rent naar winkel !* *zOeffffffffffff Haha! * = terug met zonnebrand olie! Clown

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:41

Wowie!! Dan liep mijn paard al voor op deze trend!!! poepoe, trendsetters!!!!

_Kelly

mijn schimpie kan wel een kleurtje gebruiken!Zal ik ook gelijk een mooie zonnebril van Lacoste voor haar kopen? Bikini misschien?! Clown

Yavanna

En ik me altijd maar afvragen, waarom ziet onze pony zo bruin als ze onder dat ding vandaan komt... het is een solarium Haha! Haha!
Idd, wereldschokkend nieuws..hihi

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:43

Haha er zijn in de buurt van Veendam genoeg manege's met een solarium! De manegepaarden merken hier natuurlijk niets van, veel te duur. Maar een leuke inkomst is het wel, welke pensionklant wil zijn/haar paard er nu niet onder hebben staan?

Edit: typfout Haha!
Laatst bijgewerkt door Lydiia op 24-11-06 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:44

Pff, de eerste keer dat een manege dit heeft aangeschaft? Rolleyes Ken zoveel maneges die het al hadden, maarja. Haha!

sambagirl

Kelly: toch zeker wel een hoge beschermingsfactor? anders heeft het nog geen zin hoor dan verbrandt je schimmeltje alsnog

Staat het echt op de voorpagina van Bokt ik dacht jeeeemig wat is dit nu weer, nou ja grapje dus van Sjoert, leuk grapje, ik blijf de reacties even volgen!

Peuk

haha Nagelbijten / Gniffelen ECHT WERELDNIEUWS!! Misschien lopen ze daar achter ofzo...? Tong uitsteken Of ze is gewoon trots Knipoog Wel fijn voor de paardjes overigens enne bij ons in de buurt is er ook een manege en ja daar hebben ze ook een solarium, volgens mij hebben bijna alle maneges dat maar goed.... Tong uitsteken

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:45

Ik zou er eentje bij ons thuis willen laten plaatsen. Kost heus niet zoveel. Wie weet kom ik nog in de krant !! Haha! Haha! Haha!

Rachelle302

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:46

wij hebben der ook 1 op de manege.. zo nieuw zijn ze toch niet???

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:46

sambagirl schreef:
Kelly: toch zeker wel een hoge beschermingsfactor? anders heeft het nog geen zin hoor dan verbrandt je schimmeltje alsnog

Staat het echt op de voorpagina van Bokt ik dacht jeeeemig wat is dit nu weer, nou ja grapje dus van Sjoert, leuk grapje, ik blijf de reacties even volgen!

uhu Factor 40..we ik wil natuurlijk niet dat mijn lieveling verband als ze onder dat ding vandaan komt! Dus vandaar heb ik ook maar gelijk een zonnebrilletje aangeschaft om haar oogjes te beschermen ! Clown *ohjee wat heb ik een wilde fantasie Dromen Vork *

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:50

@_Kelly ; Misschien is een zonnehoedje ook wel lekker voor der. Dan blijft der koppie toch nog cool Knipoog