Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Novalis schreef:Exact!
Schaad, dat ik niet de Nederlands Spraak begrijp. Men kunt zich menigmaal ruilen (?)
Britty schreef:liannes schreef:even adri een pb sturen, die zit in de gestolen en gevonden paarden
Ik heb Adri al een email gestuurd. Ik wist haar naam niet meer, maar een oplettende bokker heeft mij haar mail adres via pb gegeven. Thanks!!
@Esmeralda: de veulens zijn gevonden (en in beslag genomen) in Duitsland. De eigenaar is onbekend, het vermoeden bestaat dat de paardjes gestolen zijn.
*edit* ook een melding gedaan bij napoline, geweldige tip van deze zelfde bokker!
Novalis schreef:Exact!
Schaad, dat ik niet de Nederlands Spraak begrijp. Men kunt zich menigmaal ruilen (?)
Citaat:Gedankenaustausch über so ein Übersetzungsprogram ist schon ein wenig lästig Knipoog
Adri schreef:Sorry Britt, heb je email wel ontvangen, heb ondertussen al doorgemaild naar de politieman die steeds helpt, wij gaan op zoek naar eventuele inlichtingen. Hou jullie op de hoogte.
Marigold schreef:ah, i give you a link, maybe this is what you're looking for?
viewtopic.php?f=3&t=679192&hilit=
don't know if you can read it, its mostly in dutch.
Novalis schreef:Hmm...here we have also jacobskruid. But we think, the reason could be a Virus-Disease, like West Nile, EIAV or Borna...