miss_welsh schreef:Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_welsh schreef:Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!
miss_welsh schreef:Hoe kan ik mijn eigen berichten deleten?
En nee, ik kan me met de beste wil van de wereld niet voor me halen dat ik ooit heb gefantaseerd over sex met een paard (of welk ander beest dan ook...)
Djiez, wat zal deze minkukel voor straf krijgen? Half jaar voorwaardelijk?
Onyx88 schreef:Ik denk inderdaad dat het paard er geen blijvende schade aan overhoud. Die begrijpt het waarschijnlijk niet eens.
Die man mogen ze van mij castreren met 2 bakstenen. Achterlijk gedoe.
miss_welsh schreef:verwijderd door mij
dat is toch te gek voor woorden
Calanddra schreef:ben ook erg benieuwd wat zijn straf zal zijn... een hele tijd geleden was er iemand ook betrapt, maar omdat het paard er niks aan over had gehouden ging hij vrijuitdat is toch te gek voor woorden
dus als iemand een kind misbruikt mag hij ook vrijuit gaan omdat het kind niets mankeert?
Sjoert schreef:Een jonge vent van 21. Jeetje.. Die moet toch gewoon op stap gaan en gezellig met wat meiden kletsen. Wat doet die tussen de paarden.
Al vind ik de titel wel "pakkend"
Cayenne schreef:Calanddra schreef:ben ook erg benieuwd wat zijn straf zal zijn... een hele tijd geleden was er iemand ook betrapt, maar omdat het paard er niks aan over had gehouden ging hij vrijuitdat is toch te gek voor woorden
ook een aparte regelingdus als iemand een kind misbruikt mag hij ook vrijuit gaan omdat het kind niets mankeert?
Hoop echt dat er na de verkiezingen wat meer aan diermishandeling wordt gedaan.... word gewoon helemaal ziek van al die verhalen
...
echt...hoe ziek kun je zijn...
miss_welsh schreef:Hmmmm... misschien had ik niet zo eerlijk moeten zijn
pervers en ziek bedoel je eerder...
Danielle_1 schreef:
Tip: stem partij van de dieren
er moet echt iets gebeuren! Zulke dingen en andere dierenmishandeling gebeurt veel en veelste vaak...en zelden wordt er ook maar echt iets aan gedaan