miss_welsh schreef:Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_welsh schreef:Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!
miss_welsh schreef:Hoe kan ik mijn eigen berichten deleten?
Onyx88 schreef:Ik denk inderdaad dat het paard er geen blijvende schade aan overhoud. Die begrijpt het waarschijnlijk niet eens.
Die man mogen ze van mij castreren met 2 bakstenen. Achterlijk gedoe.
miss_welsh schreef:verwijderd door mij
Calanddra schreef:ben ook erg benieuwd wat zijn straf zal zijn... een hele tijd geleden was er iemand ook betrapt, maar omdat het paard er niks aan over had gehouden ging hij vrijuitdat is toch te gek voor woorden
Sjoert schreef:Een jonge vent van 21. Jeetje.. Die moet toch gewoon op stap gaan en gezellig met wat meiden kletsen. Wat doet die tussen de paarden.
Al vind ik de titel wel "pakkend"
Cayenne schreef:Calanddra schreef:ben ook erg benieuwd wat zijn straf zal zijn... een hele tijd geleden was er iemand ook betrapt, maar omdat het paard er niks aan over had gehouden ging hij vrijuitdat is toch te gek voor woorden
ook een aparte regelingdus als iemand een kind misbruikt mag hij ook vrijuit gaan omdat het kind niets mankeert?
miss_welsh schreef:Hmmmm... misschien had ik niet zo eerlijk moeten zijn
Danielle_1 schreef:
Tip: stem partij van de dieren