Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nextdomino schreef:FlairS schreef:Ach jeetje!Zo zie je zelfs een geroutineerd ruiter met een geroutineerd paard kan zoiets meemaken.Het zijn en blijven dieren.Vanaf hier heel veel sterkte voor Tineke Bartels!
Je haalt de woorden uit mijn mond!
Toad schreef:wat bedoelen ze met 3 uitsteeksels van nekwervels?
_Nikki_ schreef:Daar is de cap dus voor uitgevonden
Sterkte.
manie schreef:Als Tineke met een paard aan de loop gaat dan kan het de beste overkomen, als Salinero aan de kletter slaat kan Anky niet rijdengezien de opmerkingen in een tientallen pagina's tellend topic.
Soms begrijp ik geen flikker van Bokt...
Maar Tineke beterschap gewenst
(Ik vind Anky en Tineke overigens geweldiga amazones!)
manie schreef:Als Tineke met een paard aan de loop gaat dan kan het de beste overkomen, als Salinero aan de kletter slaat kan Anky niet rijdengezien de opmerkingen in een tientallen pagina's tellend topic.
Soms begrijp ik geen flikker van Bokt...
Maar Tineke beterschap gewenst
(Ik vind Anky en Tineke overigens geweldiga amazones!)
Nickeltje schreef:Toad schreef:wat bedoelen ze met 3 uitsteeksels van nekwervels?
Een wervel is een soort rond bot dat aan de voorkant bestaat uit een dikke schijf van bot en aan de acherkant zit een gat waar je ruggenmerg doorheen loopt. Aan deze kant zitten ook 3 uitsteeksels aan elke wervel, 2 naar de zijkanten en 1 recht naar achteren (deze kan je bij jezelf heel goed voelen op je rug) aan deze uitsteeksels hechten je rugspieren. Hier heeft ze er kennelijk 3 van gebroken, niet de wervel zelf dus of het deel dat om het ruggenmerg loopt.
Heel veel geluk gehad dus.
Ik wens haar veel sterkte toe!!!
pwaaijer schreef:Beterschap voor Tineke, is een nare val zeg.
Vraag me alleen af of als mijn paard aan de kletter gaat ik haar op een boom zou afsturen. Bomen hebben totaal geen rek dus dat zou ik nooit zo snel doen denk ik......