Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaienne schreef:Wat verschrikkelijk zeg...
Het zal wel een kruising zijn, waardoor hij zo misvormt is. .

wjerdo schreef:je zegt stelletje mongolen maar. mongolen doen doet niet hoor, dit zijn, ja wat zijn het, geen mensen, zelfs beesten doen het niet dus er is gewoon geen naam voor dit soort noem het maar gewoon klootzakken (nog netjes)hoe kunnen sommige mensen. GRRR. daar krijg ik echt de kriebels van, van deze mensen en die zou ik. *slik*
snoocky"]je zegt stelletje mongolen maar. mongolen doen dat niet hoor, dit zijn, ja wat zijn het, geen mensen, zelfs beesten doen het niet dus er is gewoon geen naam voor dit soort, noem het maar gewoon klootzakken (nog netjes)
[quote="wjerdo schreef:hoe kunnen sommige mensen. GRRR. daar krijg ik echt de kriebels van, van deze mensen en die zou ik. *slik*
, ik kreeg het er gewoon koud van toen ik het las. Dat iemand het over zijn hart krijgt om zo'n diertje zomaar te dumpen. Ik hoop echt dat ze kunnen achterhalen wie de "eigenaar/dierenbeul" was en er voor zorgen dat ie nooit meer een dier mag houden (al verdiend ie natuurlijk een veel zwaardere straf, genoeg ideeën op dit forum
). Ik ben benieuwd of het goed met dat veulentje afloopt, ik hoop van wel, arm dier.
, laat dan zo'n beestje inslapen en geef hem/haar een waardige dood zonder leiden!